Spamtråd M+S

höörrrrö stänke, var pulverlackerade du dina fälgar ? hade för mig att du gjorde detta till en bra peng.. övriga nån idé på vart man kan göra det för en billig peng.

Idag när jag åkte buss till jobbet så körde chaffören fel. Jag fick åka en tur runt i Grimmered istället för att åka upp på Högsbohöjd.
Dett bidrog till att det blev en liten försening påbussturen. Detta kompenserade busschaffören med att inte släppa av folk på de hållplatser som dom ville av på.:rofl
Jag hade tur som skulle till ändhållplatsen.

Idag när jag åkte buss till jobbet så körde chaffören fel. Jag fick åka en tur runt i Grimmered istället för att åka upp på Högsbohöjd.
Dett bidrog till att det blev en liten försening påbussturen. Detta kompenserade busschaffören med att inte släppa av folk på de hållplatser som dom ville av på.:rofl
Jag hade tur som skulle till ändhållplatsen.

Västtragik, hur orkar du åka kollektivt? :gnissla:hihi

Det är väl ingen som missat att SMC kör kurs i Spaninen i vinter!?

https://www2.svmc.se/school/anmalan/416

Chukt frÄsigt!
men snabba ryck om allt ska gå i lås...!

Dessutom är det freitag! :banana

PS. Notera att priset INKLUDERAR all transport av både förare (flyg) och hoj (lastbil) till spanien OCH hotell OCH transport till/från banan etc etc... (dvs riktigt bra pris!!)

Last edited:
Det är väl ingen som missat att SMC kör kurs i Spaninen i vinter!?

https://www2.svmc.se/school/anmalan/416

Chukt frÄsigt!
men snabba ryck om allt ska gå i lås...!

Dessutom är det freitag! :banana

PS. Notera att priset INKLUDERAR all transport av både förare (flyg) och hoj (lastbil) till spanien OCH hotell OCH transport till/från banan etc etc... (dvs riktigt bra pris!!)

deal... och jag som har varit så snäll i år..! DÅ bör tomten komma med en extra fin klapp.. :)

hörde jag fredag? :yoparty

Igår när jag körde bil ner till affären mötte jag en västtrafikbuss i rondellen.:gnissla
Har dom anställt massa engelsmän och australiensare?

höörrrrö stänke, var pulverlackerade du dina fälgar ? hade för mig att du gjorde detta till en bra peng.. övriga nån idé på vart man kan göra det för en billig peng.

Sjukt efter, men jag lackade i Älvängen eller Ale, eller var fanken det var någonstans. CK lackering eller något sådant hette det. Billigt och bra.

Nej! Kollektivtrafik är AIKs, Anneli Hulthéns, Kia Andreassons, satans, jävulens, instagrams och judas jävla påfund. HATA! )(%(/¤/&#/&#¤(/ :mad:

Äsch, nu tar du väl i. Hur ska du annars ta dig till jobbet när polisen snott ditt körkort för fortkörning med mc.

Ja just det, du har ju ingen hoj.:glömdet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...