Spamtråd M+S

Jo då de var lite snö kvar i backarna, men de börjar tryta.

Hur gick de på rehab då?

Gött då! att de gick att åka.

Får avvakta läkprocessen ett par veckor tydligen, innan dom kan säga nått. blir till att hålla rörligheten uppe så länge..
 
Fiffan, men det hade nog varit rätt tidskrävande uppifrån också!?

Tog dem uppifrån eftersom det var så folk på r6-forum.com hade gjort :) Ville inte lossa kylare och bröta för att efter en timme inse att det inte går..

Jag säjer samma sak att ike byta en gång till :smasha bort med underkåpa, sidokåporna, lossa kylaren så den hänger i slangarna, trångt att plocka loss tändspolarna på varje cylinder, sen blev det special med tändstift hylsa o förlängare o sen kom ju problemet hur gör man nu för att få upp förlängare med tändstift hylsa o tändstift, de går inte de e för trångt, löste sig med att dra upp den lite o sen hålla tändstifthylsan med tång medans man pilla loss förlängaren med skruvmejsel o sen bort med nästa förlängare o vipps så va t-stiftet i handen, o sen samma visa för att skruva fast det, ville inte släppa ner stiftet om man skulle råka slå till överbygeln på stiftet, jobbigt läge o märka det när man starta upp den :crash så lika bra o vara försiktig :rolleyes:

Tur man inte kör lamborghini med v12a, skulle säkert tagit betydligt längre o säkert trångare :D

Tar man dem uppifrån funkar det hyfsat utmärkt med biltemas röda tändstiftnyckel för typ 30 spänn :) Tryckte tändstiftet mot "väggen" med fingret och följde det ner, då blev det inte så hög fallhöjd. Flest svordomar fick den lilla svarta plastkåpan under luftburken som satt fast överallt. Löste det med gammalt klassiskt ryck och slit till slut.
 
Tar man dem uppifrån funkar det hyfsat utmärkt med biltemas röda tändstiftnyckel för typ 30 spänn :) Tryckte tändstiftet mot "väggen" med fingret och följde det ner, då blev det inte så hög fallhöjd. Flest svordomar fick den lilla svarta plastkåpan under luftburken som satt fast överallt. Löste det med gammalt klassiskt ryck och slit till slut.

Skildnad att bytta T-Stift på R6a & cbr RR :rolleyes: CBR säjer ta dom framifrån, i allefal om man läser manualen ;) har haft borta tank, luftburk & sakerna fram till tändspolarna & det o det är näst intill omöjligt men inte helt omöjligt åt det hållet att komma åt om man inte är en smurf :P men allt går bara man har viljen till det :tungan
 
Idag har jag prövat en Passat variant 170 dsg och en Peugeot 508 SW.

Dsg-lädan var fin men sen var passaten rätt tråkig och ganska bullrig, nästan som min fårrd Mondeo. Har hört om mycket ras på den lådan med, stolarna var trånga.

Peugeot vann denna match, större, komfortablare stolar med utdragbart lårstöd, panoramglastak och tystare. 5 års garanti med. Undra om man kan få ta ut en 508 GT tro :smasha

peugeot-508-595920_d20ecd051ba5d357.jpg
 
Last edited:
Alrighty iom att jag inte hittar fikatråden via telefonluren så shoutar jag till en fika på evas kl.19.00 som sig bör.

1.Adnan
2.Chivaz
3.Goki
4.Fidde
5.
SEX
7.
8.
9.
 
Skaru tjöpa en päschå? Du är galen. :tungan

Nja, en vacker dag blir det en Seamaster Planet Ocean. Frågan är när denna vackra dag är... :)

Det är ju ett lejon i fronten ju, nästan som en stegrande häst. Hmm skitsvårt att välja, v70 känns ju så tråkigt, kanske v60, den är fin men den är lite liten för allt krafs jag ska ha med tror jag.
 
Back
Top