Spamtråd M+S

En härlig runda på 12 mil blev det ikväll, nu blir det ett glas virre.

Judith: det blev skumpa istället

Last edited:
Nej men pappa betalar:krama

Vad skönt.

Då vet han såklart om att en bandag kostar minst 3000:- om man räknar in ledighet, banhyra, resa till/från banan, slitage, bränsle, däck osv. Om man sen vurpar...you do The Math.

Vill inte vara sur o bitter men det är verkligen inte många i din ålder som har råd att köra bana.

Vill inte vara sur o bitter men det är verkligen inte många i din ålder som har råd att köra bana.

detta fenomen har vi skådat tidigare och är la ganska typiskt SH,
mycket snack och ja, ni vet resten..! :tummenupp

men som sagt lillgrabben, har du möjlighet till att satsa på bankörning och allt runt omkring ! all in och kör hårt ! din "pappa" måste ha mycket pengar !

Vad heter grispitt i fackhandel?

Har biltema det? Behöver få ur en 1-2mm tjock gänga i vänster framgaffel :(

som det ser ut nu så kan man lika gärna göra en tredje spamtråd.. !

spamtråd rain edition: :gnissla

hoppas att det gjorde dig mer förvirrad nu :näsblod

Tack :)

Pangade ihop dom, nu är jag trött på att stänga trådar. Har förresten för mig att vi numera får ha lååånga trådar så spamma nu vettja! :banana

Last edited:
Vad skönt.

Då vet han såklart om att en bandag kostar minst 3000:- om man räknar in ledighet, banhyra, resa till/från banan, slitage, bränsle, däck osv. Om man sen vurpar...you do The Math.

Jag har inte råd :mad:

Men tur e så hjälper min pappa mig :)
får se hur mycketet ja har råd med :(
vill ju inte pappa ska betala allt :D

Fredag och ledig, hur skönt är inte det då!

Jerry jobbar så jag har haft en härlig frukost framför tv och dator helt själv :)
Sen att det finns en lång lista på att-göra grejer gör inget. Känns inte så jobbigt att bl a klippa mig och fixa spellista på vad vi ska lyssna på påväg ner till SRF :D

Känns rätt gött faktiskt :banana

God morgon alla!

Back