Spamtråd M+S

Hur fan kan man ha någon form av dipp/ångest/ågren när det är svinagött väder ute, precis dratt en glass på kajen och livet i allmänhet är rätt gött?

:3freak :gråta

:kroppåknopp

vårdepp är lika vanligt som höstdepp nästan.

Jag har förkylningsdepp men det börjar släppa så smått, skulle nog inte jobbat idag dock :gnissla

Hur fan kan man ha någon form av dipp/ångest/ågren när det är svinagött väder ute, precis dratt en glass på kajen och livet i allmänhet är rätt gött?

:3freak :gråta

:kroppåknopp

Klart man får ångest med den här utsikten varenda dag. Å blå himmel, e de inte en strimma vitt därborta?? Fan oxå... Deppigt.

Bifogat

• 2011 Aprl 058.jpg
    2011 Aprl 058.jpg
    236.3 KB · Visningar: 82
Idag har ja lagat mäj en lycks midda.

Korv mä brö å senap å kätschupp och påtatismos mä lingonsylt :leifmannerström

Tur man inte ska operera benet i Tyskland... [Se bild]

Idag har ja lagat mäj en lycks midda.

Korv mä brö å senap å kätschupp och påtatismos mä lingonsylt :leifmannerström

Var det gott med ketchup, senap och lingonsylt till tjorven?

Bifogat

• fail_anus.jpg
    fail_anus.jpg
    35.7 KB · Visningar: 80
world_image
:tummenupp

Jo, det gör det! Men det är mupp när man ska gå in på dig... Det kanske är någon superduper hemlig organisation som har tagit över din sida och som bäst håller på att lägga ut nakenbilder på dig :brynad

Nuuu funkar det igen! Inga nakenbilder på mig men däremot hitta jag nakenbilder på alla mina kvinnliga vänner :banana

Något skumt har det blivit med min profil, saker jag döljt har kommit tillbaka. Och jag kan inte dölja det på nytt heller :mad:

Nuuu funkar det igen! Inga nakenbilder på mig men däremot hitta jag nakenbilder på alla mina kvinnliga vänner :banana

Något skumt har det blivit med min profil, saker jag döljt har kommit tillbaka. Och jag kan inte dölja det på nytt heller :mad:

allt skit man gjort kommer förr eller senare upp till ytan !

Jag tror jag ska sluta jobba typ NU :banana

Last edited:
Back