Spamtråd M+S

Nä den tog jag oralt.

Ikväll kommer Kenneht:Bugar hem till mig med motorcyklarna. Gôtt é dé

Då kan du ut å sladda i helga, mysigt :)

Frajdäj, och en är på jobbet.

Nu skulle man haft snüs.

Snusmumriken är en vänskaplig ensling och äventyrare som vandrar söderut när vintern kommer. Ofta ses han sittande på bron i Mumindalen spelandes på sitt munspel. Han påstår att han skulle vara trött på äventyr och bara vill leva ett lugnt liv men de som har läst berättelserna om Mumintrollen och analyserat Snusmumriken märker att detta inte alls stämmer. Snusmumriken kan inte alls leva ett lugnt liv utan befinner sig nästan hela tiden på resande fot, just för att upptäcka världen och finna äventyren :banana

Last edited:
Snusmumriken är en vänskaplig ensling och äventyrare som vandrar söderut när vintern kommer. Ofta ses han sittande på bron i Mumindalen spelandes på sitt munspel. Han påstår att han skulle vara trött på äventyr och bara vill leva ett lugnt liv men de som har läst berättelserna om Mumintrollen och analyserat Snusmumriken märker att detta inte alls stämmer. Snusmumriken kan inte alls leva ett lugnt liv utan befinner sig nästan hela tiden på resande fot, just för att upptäcka världen och finna äventyren :banana
Den jäveln. :mad:

Isolerad!

Har ingen skyffel och biljäveln är bra inknödd i snövall just nu. Inte för att jag måste åka någonstans, egentligen. Jag skulle visserligen behöva tjöpa en ny slips. :mad:

:dagensblog

Härligt med snö.:banana
Det är på tiden vi får en rejäl vinter istället för +4 och regn från sidan.

Tur man har dricka hemma.
Kan inte köra bil nånstans för vägarna är inte skottade och det går inga spårvagnar på Jävulsön idag pga snön.

Härligt med snö.:banana
Det är på tiden vi får en rejäl vinter istället för +4 och regn från sidan.

Tur man har dricka hemma.
Kan inte köra bil nånstans för vägarna är inte skottade och det går inga spårvagnar på Jävulsön idag pga snön.

Ja, jäklar vad det vräker ned. Kan inte göra så mkt mer än sitta hemma inomhus och mysa. :)
Var ute och kollade till bilen och den var rejält insnöad och inplogad så blir att hålla sig hemma idag. Tydligen har en urspårning vid Hagakyrkan ställt till rejält, alla vagnar förbi mig 3,9 och 11an är inställda för tillfället. Tur iaf man har lite pizzerior, pubar å skit i närheten :fyllisar

Och mer är tydligen på väg
- På måndag kväll kommer faktiskt ett nytt snöområde att dra in.

Ja, jäklar vad det vräker ned. Kan inte göra så mkt mer än sitta hemma inomhus och mysa. :)
Var ute och kollade till bilen och den var rejält insnöad och inplogad så blir att hålla sig hemma idag. Tydligen har en urspårning vid Hagakyrkan ställt till rejält, alla vagnar förbi mig 3,9 och 11an är inställda för tillfället. Tur iaf man har lite pizzerior, pubar å skit i närheten :fyllisar

Och det kommer mer snö...

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.316385-smhi-det-kommer-annu-mer-sno

Man får kanske promenera till jobbet på måndag.

Där hann jag före iaf :tungan
Annars kan man ju kanske spänna på sig skidorna! :)

Bifogat

• 728245984.jpg
    728245984.jpg
    168.7 KB · Visningar: 53
Ja, det var lite hinderbana att komma till coop idag. Man skulle kanske tjöpa sig ett par vinterskor? :confused:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT