Sämsgård
Hej hej
Dax å sova, go natt go natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jodå! Vi satt bänkade förra veckan när det hade premiär och blev så jääävla paffa när vi såg att det va dubbat.Tycker nån mer æn jag att dubbningen på kommisarien och havet ær i værldsklass?
haha jepp jeppDe e okej för min del att dra sig ur men eftersom du gjorde en schysst deal med naken också så får du deala dig ur det med honom
![]()
Jag kan berätta för dig att de va inte bara med Sienna du gjorde en Deal![]()
haha jepp jeppDe e okej för min del att dra sig ur men eftersom du gjorde en schysst deal med naken också så får du deala dig ur det med honom
![]()
Har du glömt att det inte bara var blomman som slog vad?
Hey du, sluta jiddra och ut med språket! Så väl du nu kan med din dialekt![]()
Som jag minns det så:
Slog jag och sienna vad om 500kr vardera med naken om att vi skulle springa lindholmenstafetten på under 10 min (Siennas dumma ide).....
Jidder jadder
....Falkeman tycke att strippandet va en dålig ide, trots den höga timmlönen, och han gick då med på att betala dom där 500 kr till Naken....
Har jag fattat hela dealandet rätt??![]()
![]()
Som jag minns det så:
Slog jag och sienna vad om 500kr vardera med naken om att vi skulle springa lindholmenstafetten på under 10 min (Siennas dumma ide)
Sen så tror jag det dealades med mig själv att om jag nu förlorade vadet och blev skyldig naken 500 kr, så kunde jag ju alltid ringa Gaylord och jobba som strippa på "hans" klubb en kväll... för besväret så tror jag att Gaylord skulle få en öl också, varför det vettifan
Men sen tror jag att Falkeman tycke att strippandet va en dålig ide, trots den höga timmlönen, och han gick då med på att betala dom där 500 kr till Naken....
Har jag fattat hela dealandet rätt??![]()
![]()
Good shiit. Køra Gokart på Rudskogen på arbetstid.![]()
Det va nog rätt många öl senare... typ 4-5 kanskeHur full var du när du ställde upp på det vadet?![]()
Finns det någon firma som hyr ut mc-släp här i stan? skulle behöva ta hem en hoj från malmö som inte är besiktigad.
Finns det någon firma som hyr ut mc-släp här i stan? skulle behöva ta hem en hoj från malmö som inte är besiktigad.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten