Spamtråd M+S

nån mer än jag som tycker att priserna på blocket på beg. mc är lite väl högt ? tror folk att de säljer guld :va ? det gäller givetvis inte alla hojar, men 90-95 % säkerligen som tar ut överpris..

såg även att de annónserna börja hitta hit ? ex: 75 k för en gsxr 750-05 :confused:

är det bara jag som är snål eller e det inte lite väl saftiga priser :huvet

får la hålla mig till min 21 växlade peakcykel till nästa säsong :yoparty

nån mer än jag som tycker att priserna på blocket på beg. mc är lite väl högt ? tror folk att de säljer guld :va ? det gäller givetvis inte alla hojar, men 90-95 % säkerligen som tar ut överpris..

såg även att de annónserna börja hitta hit ? ex: 75 k för en gsxr 750-05 :confused:

är det bara jag som är snål eller e det inte lite väl saftiga priser :huvet

får la hålla mig till min 21 växlade peakcykel till nästa säsong :yoparty

Är beredd att hålla med. 75k är mycket för -05. 55-60 är mer rimligt.

inget vilt men på rostad mackor :tummenupp

:tummenupp Fint de'! :tummenupp

Last edited:
Gomorron :hej
Väldans vad det var mörkt inåt landet. Hoppas de blåser någon annanstans.

Fyfan vad trött jag är nuförtiden. :( Bir man trött av att "förlora mycket blod"? :va Kvinna som man ändå är så borde na kanske käka järntabletter eller så...:va

Skruvarna i "överblivetlådan" verkar inte ha samma effekt riktigt :rolleyes:

Fyfan vad trött jag är nuförtiden. :( Bir man trött av att "förlora mycket blod"? :

När man har lämnat blod kan man både bli trött och få käka järntabletter, så så kan det säkert vara. Du ska nog inte käka skruvarna, men det kanske funkar att koka nån slags buljong på dem. :)

lever har ju massa järn, inte alla som gillar det men jag har ett grymt recept på kycklinglever om nån är intresserad :D
Ne, fysatan vad äckligt! Jag har käkat lever 1 gång i mitt liv, och aldrig mer att jag ska plåga mig själv med detta djävulens påfund!!!!!!! USCH!

men tack iallafall ;)

Vart i bövulen ska man tanka hem olaglig film nu då alla stora sighter är nedstängda?? :banana

Back