Spamtråd M+S

men dom man är snabb igenom + dom som det är flest av är ju högerkurvor:tummenupp

blir nog till att vända på det, eventuellt så tar jag med mig ett nytt däck ifall att..

har ett mönstarat metzler som gått 40 min , du kan få det billigt 190 brett:tummenupp

när du är i sandlådan kommer du tänka att det var dumt att jag inte bytte.

( inga problem att vända på däcken bara man gör det i tid )

skall ut och kolla på däcket imon, är rädd för att det är för sent att vända på...

däcket det gäller är Michelin Power One Street

Gomorron! :hoppa Efter en 40 min morgonpromenad e man ju riktigt pigg den här tiden, de här måste jag nog göra om :rolleyes:
Nu är det en dag närmare helg! :banana

Gomorron! :hoppa Efter en 40 min morgonpromenad e man ju riktigt pigg den här tiden, de här måste jag nog göra om :rolleyes:

Oj, det var väldans hurtigt. Keep it up :tummenupp

God morgon!
Fy vad jobbigt det är med gamla myggbet som slutat klia men som efter en dusch börjar klia igen för man var tvungen att torka sig med handduken.. :ilandsproblem

Edit:
Vill verkligen inte gå upp nu, jäklar vad regnet smattrar mot rutan.. :näsblod

Last edited:

Friskt! Hade det inte varit för att jag är så fruktansvärt morgontrött av mig hade jag nog klivit upp vid varje fem varje morgon för att göra det samma. Det gör gött för själen. :tungan

Edit:
Vill verkligen inte gå upp nu, jäklar vad regnet smattrar mot rutan.. :näsblod

Verkar som att det regnade lite längre hos er. Här nere i nordtyskland hade regnet gett upp vid 0530. Fast i Köpenhamn regnade det lite smått igen.

Köp helikopetern till dig själv och legot till mig. ;)

Skuret eller slick!?
Om det är slick bör det inte vara några som helst problem. Är det skuret kan det bli lite kinkigt, beroende på hur mönstret ligger.

Men det är väl fortfarande fler högerkurvor, eller!?
Jag är faktiskt lite sugen på Legot jag med, men det kändes väl barnsligt....

Polarn satt i soffan och fnissade åt min barnsliga förtjusning över att dom tillverkade både Ferarris och lamborginis i Lego nuförtiden, och att allting minnsan inte va bättre förr...

Om jag någonsin får barn så ska dom fan leka med Lego, det är ju världens mest genialiska leksak! Hur coolt som hälst! Jag hade ett lego flygplan när jag va liten, som kunde öppna dörren :hoppa: Jag fick iof aldrig leka med det, då min far såg det som "hans" eftersom han faktiskt byggt ihop det :rolleyes:

Jag tror inte man uppskattar lego i dess fulla genialitet när man är liten! :)

jag har två! Vill du överta dem?
Ska du inte ha dom så roar jag mig gärna med dom ett tag :) Flyger dom bra eller? :hoppa:

Last edited:
Jag är faktiskt lite sugen på Legot jag med, men det kändes väl barnsligt....

Polarn satt i soffan och fnissade åt min barnsliga förtjusning över att dom tillverkade både Ferarris och lamborginis i Lego nuförtiden, och att allting minnsan inte va bättre förr...

Om jag någonsin får barn så ska dom fan leka med Lego, det är ju världens mest genialiska leksak! Hur coolt som hälst! Jag hade ett lego flygplan när jag va liten, som kunde öppna dörren :hoppa: Jag fick iof aldrig leka med det, då min far såg det som "hans" eftersom han faktiskt byggt ihop det :rolleyes:

Jag tror inte man uppskattar lego i dess fulla genialitet när man är liten! :)

Viktigt att ha barnasinnet kvar tycker jag. :rullandeu

Jag tror att jag eventuellt var lite bortskämd när det kom till LEGO. Min kära mor köpte mig en röd fin bil i Technic Lego. Jag tror att den hette Drömbilen, eller något liknande. I grunden var den en Coupé men kunde byggas om till en Jeep. Dessutom hade jag övertagit min brors traktor med grävskopa fär bak. Denna kunde byggas om till en skördetröska. Sjukt kul.

Jag har alltid gillat att bygga med LEGO, inte bara de mer avancerade utan även de mer simpla små vanliga klossarna.

Elak far du hade. Fast jag förstår honom. Han ville nog också...

Viktigt att ha barnasinnet kvar tycker jag. :rullandeu

Jag tror att jag eventuellt var lite bortskämd när det kom till LEGO. Min kära mor köpte mig en röd fin bil i Technic Lego. Jag tror att den hette Drömbilen, eller något liknande. I grunden var den en Coupé men kunde byggas om till en Jeep. Dessutom hade jag övertagit min brors traktor med grävskopa fär bak. Denna kunde byggas om till en skördetröska. Sjukt kul.

Jag har alltid gillat att bygga med LEGO, inte bara de mer avancerade utan även de mer simpla små vanliga klossarna.

Elak far du hade. Fast jag förstår honom. Han ville nog också...
Legot och Bilbanan va höjdare som man knappt fick ha själva!

Farsan och han polare satt RÄTT ofta och körde de där stackars små bilarna mot varandra! Sjukt roligt, jag saknar fan en bilbana idag, det är ju klart roligare än TVspel :)
Tänk hur lång bilbana man skulle kunna bygga, och hur många chikaner mm man skulle kunna få ihop! SJUUUUKT skoj!

Förmodligen en leksak som man också uppskattar mer idag än då... :hihi

Friskt! Hade det inte varit för att jag är så fruktansvärt morgontrött av mig hade jag nog klivit upp vid varje fem varje morgon för att göra det samma. Det gör gött för själen. :tungan

Hehe de som känner mig kan intyga att jag är sjuuukt morgontrött jag med ;) Första gången på 4 månader som jag tog mig ut men kom fram till efter imorse att jag nog måste försöka lite oftare :)

Nu är de dags för en sväng på stan och se vad årets Kulturkalas har att erbjuda! Nån som tänkt sig in och se Hammerfall imorron??

Legot och Bilbanan va höjdare som man knappt fick ha själva!

Farsan och han polare satt RÄTT ofta och körde de där stackars små bilarna mot varandra! Sjukt roligt, jag saknar fan en bilbana idag, det är ju klart roligare än TVspel :)
Tänk hur lång bilbana man skulle kunna bygga, och hur många chikaner mm man skulle kunna få ihop! SJUUUUKT skoj!

Förmodligen en leksak som man också uppskattar mer idag än då... :hihi

Det är därför jag vill ha en stor källare. :D
Hmm, en bilbana som går från källaren och upp till bottenvåningen och sedan via övervåningen till vinden och tillbaka.

Hehe de som känner mig kan intyga att jag är sjuuukt morgontrött jag med ;) Första gången på 4 månader som jag tog mig ut men kom fram till efter imorse att jag nog måste försöka lite oftare :)

Nu är de dags för en sväng på stan och se vad årets Kulturkalas har att erbjuda! Nån som tänkt sig in och se Hammerfall imorron??

Ännu mer imponerande om du inte är en morgonmänniska.

Gomorron!

E de nån som vet nån butik i, eller i närheten av Göteborg som säljer BÅDE surfgrejer och klättersaker?????? Lite panik, ska fixa present till en av de anställda på jobbet innan 11 idag :O

Gomorron!

E de nån som vet nån butik i, eller i närheten av Göteborg som säljer BÅDE surfgrejer och klättersaker?????? Lite panik, ska fixa present till en av de anställda på jobbet innan 11 idag :O

Kanske att highsport.se har både och, ligger inne i Gårda. Klättring vet jag dom har iaf men även att dom har lite annat med, får ringa och höra. :)

God morgon :hej

Edit:
Googla lite och hittade att dom här har iaf kitesurfning. http://sportextreme.jetshop.se/default.aspx
Vad för typ av surfutrustning är det du är på jakt efter? Våg? Internet? :tungan

Last edited:
Gomorron!

Gomårron!
Stadium XXL har surfgrejer, och det skulle inte förvåna mig om de har klätterprylar också. :)

Hammerfall va det ikväll! \:yoparty
[YOUTUBE-ID]3U_RAelu1b4[/YOUTUBE-ID]

Imorron blir de bob hund!! Skall vra grymt bra live tyldigen:banana:öl:fyllisar
[YOUTUBE-ID]fdOzx_slfxU[/YOUTUBE-ID]

Upp om 4t :Rockbanana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...