Spamtråd M+S

vafan hette killen/hemsidan som kränger sulor i borås? minns inte

Ngn som har en creme att rekommendera till nygjorda tatueringar?:va
Bepanthen som tatueraren rekommenderade verkar jag inte tåla:gnissla
Helosan hade jag till mina förra, men den är ju inte antiseptisk...

Ngn som har en creme att rekommendera till nygjorda tatueringar?:va
Bepanthen som tatueraren rekommenderade verkar jag inte tåla:gnissla
Helosan hade jag till mina förra, men den är ju inte antiseptisk...

Helosan funkar asbra :) Har haft det till alla mina.. Så jävla noga är det inte :) Bara man kletar in nåt :tummenupp
Se till att du inte har nåt vitt kvar på huden när du använder Helosan.. Så att den är helt ingnuggad i fläsket:D

Last edited:
Hat vart i Usa nu i 2 veckors tid... ALLA motorcyklister förutom typ 1 av 50, åker i t-shirt shorts och tennis skor. Åkte med farsan ute på motorvägen, vi ligger i ca 100-110mph (160-180 typ)

Och i fullt ös kommer en retta och blåser förbi. Ca 10 min senare så har han saktat ner. Killen i fråga, kör i 200++ i en piké jeansshorts och sandaler, Ingen hjälm, WTF!?

Antingen så är alla här i usa inte rädda om sitt livet eller så är dem bara idioter:va

Hat vart i Usa nu i 2 veckors tid... ALLA motorcyklister förutom typ 1 av 50, åker i t-shirt shorts och tennis skor. Åkte med farsan ute på motorvägen, vi ligger i ca 100-110mph (160-180 typ)

Och i fullt ös kommer en retta och blåser förbi. Ca 10 min senare så har han saktat ner. Killen i fråga, kör i 200++ i en piké jeansshorts och sandaler, Ingen hjälm, WTF!?

Antingen så är alla här i usa inte rädda om sitt livet eller så är dem bara idioter:va

skulle satsa alla mina sur förvärvade pengar på alternativ 2 :huvet

undra vad oddset är på det :tuttar

kollade på den nya transformersfilmen idag..

fy fan va den va grym.... rekommenderas starkt!

hörde något om att i vissa delar av USA är det i alla fall lag på att ha solglasögon på sig när man kör hoj så man inte får en fluga i öga och kör ihjäl någon annan! det är vad jag kallar säkerhetstänkande ;)

Back