Spamtråd M+S

Fyfan vad det är varm nu!!!!!!!!! :svettas

Jag vill åka och bada, är det några fler som ev är sugna på askim/hovåsbadet ikväll kanske?? :)

Idag reggade jag mig på facebook, men knappt en timma senare avreggade jag mig:rolleyes: Någon som gjort något liknande?

Hmmm, men kanske första gången? Ska genast testa! :kurrimagen
Idag fick det bli andra korven i paketet som öppnades igår... FÖR SISTA GÅNGEN! Inte en jävla kabanosskorv jag ska trycka i mig de närmsta sex månaderna.

Din tyska måste rocka nu ju, dina svenska kollegen kommer få en chock när du kommer och styr upp med den tyska ledarstilen sen :hördu:whip
Njae, jag förstår språket ganska bra nu, men snacket går väl sådär. Visserligen när de drar igång med "franconian accent" som di snackar här i Bajjern, så är det sehr schwehr.

Dock så ska jag anamma deras huvudet-i-sandenmentalitet och se till att "mitt management" alternativt "der geschäftsführer" sitter som cc i ALL mailkonversation. Det är bra har jag hört... :rolleyes:

Last edited:
Är visserligen inte medlem på facebook men jag viste inte att man kunde avregistrera sig...

Det tog en jäkla stund att leta upp faktiskt. Halva tiden jag var medlem gick åt att leta efter avreggning samtidigt som jag tjötade i tel med en gapskrattande Bus-bo.

Sökte på mig själv nyss på facebook och det gick inte att hitta, så tydligen funkar det att avregga sig:tummenupp

Sökte på mig själv nyss på facebook och det gick inte att hitta, så tydligen funkar det att avregga sig:tummenupp

Är det möjligt? Trodde bara att man kunde "avaktivera" sig, dvs låta kontot ligga vilande, och göra att du inte syns om man söker.

Idag fick det bli andra korven i paketet som öppnades igår... FÖR SISTA GÅNGEN! Inte en jävla kabanosskorv jag ska trycka i mig de närmsta sex månaderna.

Njae, jag förstår språket ganska bra nu, men snacket går väl sådär. Visserligen när de drar igång med "franconian accent" som di snackar här i Bajjern, så är det sehr schwehr.

Dock så ska jag anamma deras huvudet-i-sandenmentalitet och se till att "mitt management" alternativt "der geschäftsführer" sitter som cc i ALL mailkonversation. Det är bra har jag hört... :rolleyes:

dick in a box är också köööörv:yoparty

Är det möjligt? Trodde bara att man kunde "avaktivera" sig, dvs låta kontot ligga vilande, och göra att du inte syns om man söker.

Då kanske det är som du säger.. Nåja, så länge jag inte är med och behöver lägga tid på det. Räcker med de forum man redan surfar på=) Flickor finns det gott om i krogen:tuttar

Nä...1/5 arbetsdag till sen e de semester:-)

Gomorron...

Gött för dig :tungan
Med tanke på hur fort tiden har gått det senaste så kommer antagligen de 7 arbetsdagar som jag har kvar att kännas som 1/5. Frågan är hur man ska hinna med allt som måste göras innan :gnissla

Börjar iaf dagen som så många andra dagar; jag startar om catia :argpådato

Back