Spamtråd M+S

Aaaaah efter 4 veckor utan internet hemma funkar det äntligen igen! :banana

Och efter lite stök & bök så är det INTE längre min hoj som lämnar oljespår i garaget :tungan

Och nu har det just blivit FREDAG!
Just nu så kan det nog inte bli så mycket bättre om man bortser ifrån att klockan ringer om 6 timmar!

Nå roligt på gång i helgen gott folk?

Paser, har du börjat bli gammel eller nåt sånt? Du borde ju ha lyckats återhämta dig lite snabbare annars :D

Idag körde jag i 51 km/h över götaälvbron. Lite pga regnet, mest pga att snutten låg tre meter bakom :)

Aaaaah efter 4 veckor utan internet hemma funkar det äntligen igen! :banana

Och efter lite stök & bök så är det INTE längre min hoj som lämnar oljespår i garaget :tungan

Och nu har det just blivit FREDAG!
Just nu så kan det nog inte bli så mycket bättre om man bortser ifrån att klockan ringer om 6 timmar!

Nå roligt på gång i helgen gott folk?

Paser, har du börjat bli gammel eller nåt sånt? Du borde ju ha lyckats återhämta dig lite snabbare annars :D

Nejdå, jag är inte gammal, det är bara magen som inte riktigt fattat läget ännu... :)

Läcker min hoj eller?
Ska skruva ur motorn imorn...

Är det inte sjötti över broa?

Inte Götaälvbron...
Men man brukar ju ligga i ca 70 på ett hjul :tungan

Last edited:
Nejdå, jag är inte gammal, det är bara magen som inte riktigt fattat läget ännu... :)

Läcker min hoj eller?
Ska skruva ur motorn imorn...

Inte Götaälvbron...
Men man brukar ju ligga i ca 70 på ett hjul :tungan

Ingen aning om den gör det nu, men såg för nån vecka sen att de låg ett fint oljedroppat papper under ;)
Inte tusan trodde jag btw att du läste Hänt Extra i garaget :D

Jag tror minsann fåglarna är ute efter mig.
Ikväll var de ytterliggare en som gjorde en självmordsattack mot mig. Han satt vid vägkanten efter en kurva och väntade på mig när jag kom körandes. Nu verkade det som han siktat in sig på mitt hjärta denna gången. Träffade mig på bröstet innan han studsade ned på tanken och mitt vänsterben. Även detta anfallet misslyckades helt och hållet.

Jag tror minsann fåglarna är ute efter mig.
Ikväll var de ytterliggare en som gjorde en självmordsattack mot mig. Han satt vid vägkanten efter en kurva och väntade på mig när jag kom körandes. Nu verkade det som han siktat in sig på mitt hjärta denna gången. Träffade mig på bröstet innan han studsade ned på tanken och mitt vänsterben. Även detta anfallet misslyckades helt och hållet.

Känns bra att fåglarna har siktat in sig på någon annan :)
Säsongen 07 var ju varenda jävel ute efter mig....

Var det bara jag som var på Monsterjam igår eller? Åkte dit på impuls, men jävlar vad häftigt det var. :banana Bara motorljudet var värt 225 spänn i inträde!

Äntligen hemma i min egen säng efter en solig vecka på Gotland :) Ska bli skönt att nana i rena lakan i en varm go säng!!!!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon