Spamtråd M+S

Gaaah jag har hur länge som helst kvar till semester :(

Btw, e de nån som har en bil med krok eller nåt annat smart fordon att fraka en hoj i, som skulle kunna tänkas låna ut det eller ställa upp och köra min hoj till en verkstadssnubbe på tisdag? Om nån har bil med krok har jag ett släp lånat!
Tydligen så har den smarta urtappningspluggen på sidan av motorn fått sig en törn så gängorna till och med ramlade ut när jag skulle byta den = kan inte köra den öht längre :(

Bil med krok finnes, bara att höra av sig!! :tummenupp

Jahapp, då har man införskaffat 2 nya gummi båtar ifall det blir nått Säveå-rejs i sommar.:cool:

Fanns billiga på Rusta, 69 bagis stycket.

Skriver här också:

På två dagar har jag sett två civilbilar i Götet. Grå Saab 9-5 regnr TKF253 och en blå Saab 9-5 regnr AXN602. Kan vara bra att ha koll på kanske?

Idag var en bra dag! Salus sänkte min försäkringspremie med 3k plus att Länsstyrelsen beslutade att ge mig en månads indraget körkort istället för två som är praxis. :2cool

Idag var en bra dag! Salus sänkte min försäkringspremie med 3k plus att Länsstyrelsen beslutade att ge mig en månads indraget körkort istället för två som är praxis. :2cool

Ropa inte hej än.... kammarrätten kan blanda sig i med när man är som lyckligast över sin strafflindring :gnissla

Last edited:
När ska vi köra "säveångummibåtsrace" då? :hoppa

Vi kanske kan ha nån cool förkortning som SGBR, blir lite mer stcc style på det :rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman