Spamtråd M+S

Micro har gått i KK...
Skynda fynda, 50% på hela sortimentet.

oh no, fel dag att åka kommunalt till jobbet, jag är fast i lindholmen.. I need oil, är det någon som ska dit som känner för att köpa 10W/40 typ castrol 4 liter helsyntetisk (även GPS halv går bra) till R6an? jag kan komma och hämta ikväll! grazie.. (PMar så byter vi nr)
 
Last edited:
Dator

Skulle behöva lite hjälp
Köpte en ny dator som kör Vista 64 som operativsystem, kan inte se youtube klipp och webtv med flashplayer v.10, har någon haft och löst det problemet så är jag tacksam för lite hjälp.

mvh/ Arash
 
Skulle behöva lite hjälp
Köpte en ny dator som kör Vista 64 som operativsystem, kan inte se youtube klipp och webtv med flashplayer v.10, har någon haft och löst det problemet så är jag tacksam för lite hjälp.

mvh/ Arash

vad använder du för browser? tror snarare att problemet ligger där, kanske en felinstallerad applet..
 
Nu blir jag fan snubb på vansinnig!
Bandit göteborg suger hästkuk!

Dead by aprils grymma låt losing you spelas just nu men utan growl, man har blitt förbannad för mindre! :6surkart
 
Last edited:
Nu blir jag fan snubb på vansinnig!
Bandit göteborg suger hästkuk!

Dead by aprils grymma låt losing you spelas just nu men utan growl, man har blitt förbannad för mindre! :6surkart

NRJ har ju försvunnit och blivit ersatt av 107.8 rock klassiker, tycker den fullkomligt krossar tjötrövarna på bandit :yoparty
 
Tror man blir lite så här efter dom 11sek...

[YOUTUBE-ID]Yv6pnBStKdU[/YOUTUBE-ID]


Vi spelade ett spritspel igår och en kille hade platsat i detta klipp.:hihi

NRJ har ju försvunnit och blivit ersatt av 107.8 rock klassiker, tycker den fullkomligt krossar tjötrövarna på bandit :yoparty
Dom spelar bättre musik och det hackar inte i låtarna som det gör på Bandit. Enda felet är att dom är klämkäcka Tokholmare.
 
Last edited:
Absolut. Man är ju på jobbet och caddar.. :rolleyes:

Mötte farbror polisen på götaälvbron i typ 100 på vägen hit också. Då vaknade man ju till lite. Vill verkligen inte ha mer böter nu.
Själv ska jag iväg och smutsa ner fingrarna lite och så får vi se vad som händer sen :)

Ha så kul på jobbet! ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top