Spamtråd M+S

Vad kan det ta med bussen tro? 1,5 timme?? fyyyyfan :gnissla:

men om jag kan övernatta och ta torsdag ledigt så kan det ju va värt det :) Och hur ofta träffar jag mormor och morfar? :) Dom kommer bli superglada!!!

Hade det varit på fredag, hade du kunna åka på en stenhård bönpall istället. :)
Ska ändå den vägen.
 
Torsdag är röd dag, då är man redan ledig :fakta
Nej nej, torsdag är alla andra lediga och vill klippa sig ;)

Hade det varit på fredag, hade du kunna åka på en stenhård bönpall istället. :)
Ska ändå den vägen.
Haha, ingen har "vägen om" orust :hihi

Men när åker du och när ska du tillbaks igen?? Åka hoj är aldrig fel :)
 
Last edited:
Haha, ingen har "vägen om" orust :hihi

Men när åker du och när ska du tillbaks igen?? Åka hoj är aldrig fel :)

Hehe.. Ligger nåt i det. Eller jag ska till Ödsmål som ligger i närheten allafall. Sen är ju orust rätt stort.

Åker väl tillbaka på lördag eftermiddag nånstans, när bakfyllan börjar släppa.
Blir ju inte bättre med åren det där.. :näsblod
 
Sicket skämt, if ville ha 28.000 hel/helår för försäkrng av hojen med förhöjd självrisk, saluansvar 8.000 med lägre självrisk, gött bara en liten skillnad på 20 tusen :D
Vissa bolag vill verkligen undvika unga mc förare:D
 
Tja, han påpekade att min skylt inte var ok (dock något större än de flestas miniminiskyltar) och att det är smart att byta innan man åker in på besiktningen (något jag glömt helt).

Men den gick ju igenom så....:)

Ja jag säger då det... :tuttar

För nån vecka sen så kom tjejkompisen undan efter att ha blivit mätt i 170 på motorvägen...
 
Hehe.. Ligger nåt i det. Eller jag ska till Ödsmål som ligger i närheten allafall. Sen är ju orust rätt stort.

Åker väl tillbaka på lördag eftermiddag nånstans, när bakfyllan börjar släppa.
Blir ju inte bättre med åren det där.. :näsblod
Ja, jag kan fan offra mig och åka då istället om du kan tänka dig att skjutsa både upp och ner? :) Kan vi åka småvägar??? :hoppa
 
Nu när dom har tagit bort Moto GP från Eurosport så undrar jag om ni känner till nåt ställe där man kan sitta och kolla på de på storbild? Så som dom gör med fotbolls- och hockeymatcherna på vissa krogar i stan.
 
Det är väl bara att ringa runt och fråga vad de visar och komma med egna önskemål :)

Morrn :hej
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top