Spamtråd M+S

På min avdelning har vi bestämt oss för att skaffa musche.

Det ligger helt rätt i tiden och fler borde vara med.

Sugen?

Om ett tag kan vi lägga upp bilder på oss :)
Eftersom jag numera bor i Tyskland så var musche det första jag började med här nere... Går lite sisådär, men det börjar ta sig.

Tyskland = Musche.

:yoparty
 
Idag fick jag hämtat nytt kåpglas och kopplingsgrepp. Nu jävlar är hojen snart redo för att läggas på nytt :ligga
 
Varför har man egentligen ståljalusier utanpå fönstrena? Jag menar, vad är det för fel på vanliga persienner, alternativt rullgardiner?
 
Är du vaken ?
Du borde väl sova vid den tiden :)
Det kommer att bli kul ska till Anderstorp om några timmar o kolla race,
Läggdags nu för mig.
Godnatt/godmorgon eller vad man nu ska säga :)

Klart att jag är vaken, jag har ju precis kommit hem från krogen :fyllisar

Nu ska jag dock tryna :trött
 
Varför har man egentligen ståljalusier utanpå fönstrena? Jag menar, vad är det för fel på vanliga persienner, alternativt rullgardiner?

Då hamnar dammet på utsidan?

Edit: Hur fick du internät till Bün? Stog du i sandlådan på innergården och manade de höftledsopererade pensionärerna till revolt & upprop?
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top