Spamtråd M+S

När man snackar om högtalare och säger att en sub är "ported". Vad innebär det?

Är det någon som har en boxplats för häst som de vill bli av med kanske?? Gärna BILLIGT då :)

Spelar nästan ingen roll vart stallet ligger, gärna primitivt utan manege eller paddock funkar fint :)

Idag har det köpts en acerbis crossjacka :)
Nu är det bara kraschkallingar och benskydd som behövs :hoppa

Reklam på ansiktsboken...
Seriös i att ngn skulle värdera min ytlighet över allt annat?.. eller seriös i att visa sina perfekt sfäriska dock inte helt naturliga meloner och gårdar genom 75% transparens?.. eller seriös i... vad? vad? Hur är det tänkt? :va

Bifogat

• seriös.jpg
    seriös.jpg
    30.8 KB · Visningar: 103
Last edited:
Seriös i att ngn skulle värdera min ytlighet över allt annat?.. eller seriös i att visa sina perfekt sfäriska dock inte helt naturliga meloner och gårdar genom 75% transparens?.. eller seriös i... vad? vad? Hur är det tänkt? :va

Måste jag betala för att tittat på bilden? Jag vill ju inte utsätta flickan för elaka trakasserier från skattemyndigheten... har hon verkligen F-skattesedel? :va

Hon letar efter en tråkig jävel, med fet plånbok. En sån som inte ifrågasätter vad hon spenderar hans pengar på utan har egna intressen som han är djupt försjunken och seriös i. Dock vill hon ha ett fast förhållande för att trygga sin ekonomi, men kan tänkas att hon kryddar tillvaron med lite hantverkspojkar eller poolskötare....

Så, glöm henne du ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...