Spamtråd M+S

Inte dags att byta avatar snart?[/QUOTE]

Ska bara låta folk få vänja sig vid mitt nya fina namn:-)
 
Den gamla preem-macken eller? Såg att det skulle öppna nåt där. Farligt farligt, jag passerar där varje dag :gnissla
haha kommer ihåg det satt en banderoll att det skulle öppna en affär med polska delikatesser där. den satt uppe läääänge och sedan var den borta..
 
haha kommer ihåg det satt en banderoll att det skulle öppna en affär med polska delikatesser där. den satt uppe läääänge och sedan var den borta..

Ja jag vet inte om det nånsin blev av. Polska delikatesser känns som lite smalt affärsområde... de har väl massa olika körv iofs.
 
Ja jag vet inte om det nånsin blev av. Polska delikatesser känns som lite smalt affärsområde... de har väl massa olika körv iofs.

hehe jo. ingen affär jag hade sprungit ner dörrarna iaf. :)

God morgon...härligt, äntligen Måndag igen...:rolleyes:

Dock kortvecka...:)



Fast benägen att komma i skinnstället du provade på bike förra året??:hihi

Morrn! Japp väldigt kort vecka. första dagen som arbetslös för mig. :(
 
Last edited:
Sjukligt trött man är då :trött

Men härligt är det att man bara jobbar idag och imorn! :)
 
Usch kom till jobbet nu och fick reda på att vi kommer att ha en vældigt tuff arbetsvecka denna veckan. 7-15 mån-ons:banana
 
Är de halvdag på skärtorsdag för oss dödliga mån tro?

Nu är alla Whams slut..
Wake me up before you go go
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top