Spamtråd M+S

Det lät inge vidare skönt :näsblod
Hoppas på att det är höger benet iaf så inte växlingsfoten blir lidande...
För jag antar att du har kortet nu va? ;)

Naaj innehar ej det kortet än tyvärr, får sitta på bönpallen som vanligt, om jag ens kan det... :arsele
Högersidan blev drabbad = stackars gasfoten till Y286:an!
För första gången fått en "vad-kaka", kan ju vara intressant att inneha även den kunskapen på skade-meritlistan..!:D
Vi kanske syns imon då. Nu ska jag kasta ihop laptopen här på jobbet och börja fajtas med alla andra hemlängtande tråk-bilister!
Peace Out!
 
Ni som är kö-experter, brukar de va kö vid Tynneredsmotet ut mot E6an? Att de orkar desse storkar.
 
Där inne låter det en del ja, testade med motarden och det lät som en fiffan! När får du ordning på din då? Lite onödigt att kasta den i diket sådär ;)

jag kommer att fixa den snart hoppas jag, beror "lite" på ekonomin.
ja onödigt att kasta den i diket håller med dig :) skulle kolla om det gick och flyga över stup med den...men tydligen inte ska ringa Honda och klaga :rofl
 
Fan vad gott, dimman försvann klockan 9 som SMHI förutsåg.
Risken är stor att man kör hoj idag.:banana
 
Känns skönt att man as-sträckte ryggen på gymmet igår... Voltaren till frukost så så ska det nog gå att köra hoj idag :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top