Spamtråd M+S

i mitt skinställ står det att man ska lämna den på specifik läder-puts-expert, existerar något sådant? kanske i far west.. men det mesta bruka gå bort om du putsa den som om det vore skor (finns rengöringskrämer och sånt)..

i mitt skinställ står det att man ska lämna den på specifik läder-puts-expert, existerar något sådant? kanske i far west.. men det mesta bruka gå bort om du putsa den som om det vore skor (finns rengöringskrämer och sånt)..
Hør med nån skrædderiskola :tummenupp Jag ska læmna mitt till en sådan før reparation och upputsning.

Äh fiffan, du ville ju inte prata sig iaf :mad:

Jag vägrar att prata på dina villkor! Jag pratar när de passar mig. Fatar do vah?

Skall vi ta en svängom i sänghalmen imorgon innan fikat? Skall bli strålande sol på dagen och lite växlande på kvällen. :)

Jag vägrar att prata på dina villkor! Jag pratar när de passar mig. Fatar do vah?

Skall vi ta en svängom i sänghalmen imorgon innan fikat? Skall bli strålande sol på dagen och lite växlande på kvällen. :)
Mja, mjo... Jag sluttar skållan 12.15 sen är det påsklov, rätt ostress brushan. Jag skojade innan. Aprillskämmt duvet va. Du vett!

Mja, mjo... Jag sluttar skållan 12.15 sen är det påsklov, rätt ostress brushan. Jag skojade innan. Aprillskämmt duvet va. Du vett!

Fan va studenter har de gôtt! :mad:
Jag slår en signal imorgon eftermiddag när jag drar mig från jobbet. Se till att svara då och inte trycka bort mig :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman