Spamtråd M+S

Jaha.... då var första nära :död för denna säsongen avklarad. Igår eftermiddag på väg hem vid Hjalmar Branting och rödljuset vid buss- å spårvagnskorsningen.

Kommer från stan. En moppe kör om bilar kors och tvärs och lägger sig först i kön... trist med den sega acc han hade för alla bilar och han ligger mitt i körfältet. Kör iaf. om honom i vänsterkörfältet under bron innan H. Branting. Lägger mig i höger körfält och saktar in för rödljuset som är rött. Då kommer han i full kareta och kör om mellan mig och bilen i vänster körfält i det minimala utrymme som finns.

Han lyckas inte helt och stöter till mitt styre med armbåge eller överkropp så att jag svänger rejält åt höger vilket jag som tur var lyckas parera och stanna utan att välta. Själv vinglar han vidare i samma fart och passerar korsningen med 2-3m marginal till en korsande buss :näsblod Ser han passera 2 rödljus lite senare innan han försvinner varav ena mellan 2 korsande bilar som har kanske 15-20m lucka emellan.

Stackarn... han måtte ha en rejäl portion death wish för köra på det viset :3freak Hoppas att han inte skadar någon annan bara! :mad:

Tillbaka!!

För övrigt vill jag meddela att jag i morgon flyttar hem från den gefla Hufvudstaden till rätt stad igen. :banana
Rätt person på rätt plats i rätt tid! :yoparty

Här ska firas!:fyllisar

Jaha.... då var första nära :död för denna säsongen avklarad. Igår eftermiddag på väg hem vid Hjalmar Branting och rödljuset vid buss- å spårvagnskorsningen.

Kommer från stan. En moppe kör om bilar kors och tvärs och lägger sig först i kön... trist med den sega acc han hade för alla bilar och han ligger mitt i körfältet. Kör iaf. om honom i vänsterkörfältet under bron innan H. Branting. Lägger mig i höger körfält och saktar in för rödljuset som är rött. Då kommer han i full kareta och kör om mellan mig och bilen i vänster körfält i det minimala utrymme som finns.

Han lyckas inte helt och stöter till mitt styre med armbåge eller överkropp så att jag svänger rejält åt höger vilket jag som tur var lyckas parera och stanna utan att välta. Själv vinglar han vidare i samma fart och passerar korsningen med 2-3m marginal till en korsande buss :näsblod Ser han passera 2 rödljus lite senare innan han försvinner varav ena mellan 2 korsande bilar som har kanske 15-20m lucka emellan.

Stackarn... han måtte ha en rejäl portion death wish för köra på det viset :3freak Hoppas att han inte skadar någon annan bara! :mad:

Ja dom är helt galna domdär! höll på att smälla med en med bilen på kallebäcksmotet förra året.
Jag stod längst fram vid rödljuset för att svänga vänster när man svängt av från landvetterhållet.
Jag får grönt, kör och en scooter kommer flygandes från vänster (har rött) och kör precis mellan min bil och han som är bakom mig, var inte mycke marginal!

För övrigt vill jag meddela att jag i morgon flyttar hem från den gefla Hufvudstaden till rätt stad igen. :banana

Välkommen till fina staden!

Last edited:

Välkommen tillbaka :hej
Inte göra om det där misstaget igen! :mattias

Inte i serverrummet jag befinner mig i iaf.. :(

Farligt detdär!

6 grader ute när man gick upp idag... några grader till i eftermiddag kan man ju hoppas på, så man kommer ut en runda.

Aaa, somna 2 inatt så man är så lagom pigg idag. :)

Efter jobbet ska jag se hur det är att jogga i Skatås :banana

Välkommen tillbaka :hej
Inte göra om det där misstaget igen! :mattias

Inte i serverrummet jag befinner mig i iaf.. :(

Aaa, somna 2 inatt så man är så lagom pigg idag. :)

Efter jobbet ska jag se hur det är att jogga i Skatås :banana
Ska vi jogga tillsammans? jag kommer förmodligen dö... men jag behöver det :3freak: (inte dö alltså, Jogga)

Fan va jag blir Förbannad!!!!!

att ens Blanda sig i Gamla grejjer som personen inte har med att göra.

Dra åt helvete med allt!

Ska vi dra hela historien i spamtråden så folka kan få tycka till?

Eftersom du vet hela historien så kan väl du skriva upp den här själv?

Last edited:
Passa på att titta på när folk ger varann på käften! Biljett till fightgalan The Zone 25 april säljes gör billigt!

Sådärja då var man ledig i nästan 2 veckor! En på Kanarieholmarna och hela påsken ska spenderas på mc :yoparty :banana :fyllisar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman