Spamtråd M+S

goooooooooooooooooooood morning!:)

om det är möjligt för mej att köra hoj denna säsong så kommer jag redan in i skinnstället:yoparty

Det verkar råda någon allmän ovilja i det härna landet när det kommer till huruvida man ska vara anträffbar på sitt telefonnummer på fredagar. Om man nu har position som ansvarig av någon sort och har lagt ut sitt nummer på nätet utan tidsangivelser som redovisar när man går att nå, då förutsätter jag att det svaras när jag ringer på fredag förmiddag. Men nej, och speciellt stort nej om man är statligt anställd. Fiffan!

Sopa!

Fick äran att se en stor traktor med släpdraget sopaggregat på Gustav Dahlensgatan på väg till jobbet.

Är inte det ett säkert vårtecken så säg!

Är det måhända någon med bil som bara sitter hemma på röva idag och vill göra en liten tös en tjänst (liten tös va la att ta i kanske :hihi)

Men jag har ett tungt paket att hämta som jag inte orkar bära själv och det krävs defenitivt bil för att hämta det. Och det hade vart super att få hämtat det innan kl 17 idag då firman där det ska hämtas stänger:)

Är det någon som känner sig manad? Det skulle verkligen göra mig gladast på jorden om någon hade tid med detta :hoppa :banana :tuttar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman