Spamtråd M+S

Oci Cat club? :va
http://www.ocicats.se/

Nu blir de å lägga sig på soffan å döö. Haft en jäkla huvudvärk å yrsel hela dagen. :(

Nä de måste va nåt roligare:-)?

Gammeldans på hatten i Kungälv. Låter fräckare än vad det är... eller kanske inte. Premiär ikväll iaf!
Har det tak och bar duger det för mig!

Ja tak å bar e ju bra...men gammeldans njae...
Då får man allt stått i baren bra länge innan:-)

Last edited:
Haha... Man kan ju börja hemma redan. Tar över efter gamla 28+, vet inte vart gammelgränsen ligger för Cat club dock.

Tror gränsen går vid 27... så vi kommer ju inte in :rofl

Jag har inte saknat hojåkandet sådär våldsamt mycket hittills den här vintern, men idag, när dessa prylar levererades till min dörr infann sig plötsligt ett visst sug. :hoppa

Bifogat

• img_0622.jpg
    img_0622.jpg
    109.9 KB · Visningar: 40
Jag har inte saknat hojåkandet sådär våldsamt mycket hittills den här vintern, men idag, när dessa prylar levererades till min dörr infann sig plötsligt ett visst sug. :hoppa

Mmm, visst är det underbart :kär
Jag längtar till april & våren när man kan ta ut hojen igen.

msåte bara göra ewtt fylleinlägg bara föe att jävlas medc allasittk!issarwe!!! 1

Alltid trevligt med ogatiga:D kåpor :tummenupp

Idag på jobbet fick jag ett sms från Bussgods kl 16.38 att mitt paket med en slirkoppling hade kommit... Bussgods stänger 17 :huvet vill ju klämma...

Back