Spamtråd M+S

Det är ju ballefjong att man har så stökigt i garaget att man inte hittar saker som man tappar. Kommer ha hitta massa bra saker till våren när man tar ut hojarna och fixar till saker så garaget töms på skrot.

Kan du inte skicka ett PM när du får in bultarna, det hade varit kanon.

Ja fan, måste städa garaget jag med, och piska mattan, vem vet vad som finns i den:näsblod

Är inte på jobbet förens eventuellt på tisdag eftermiddag så du får väl ringa dit istället:tummenupp (mår lite halvkass idag, blir hemma imorgon också för att vila bort febern, och på måndag äre skoldag+teoriprov. Och på tisdag så väntar en uppkörning för B-kort:tummenupp :yoparty )

ja, jäklar vad det kommer bli fart där nu :banana: Dessvärre måste jag ju hitta ett nytt jobb hemma... så om någon har nånting på lager så är jag tacksam :)

Kul att du kommer tillbaka! Blir det till att bo i "brattvik" då eller?
Du kan få städa min "lägenhet", tar du betalt i natura?
Jag behöver klippas också:tummenupp :)

Last edited:
Ja fan, måste städa garaget jag med, och piska mattan, vem vet vad som finns i den:näsblod

Är inte på jobbet förens eventuellt på tisdag eftermiddag så du får väl ringa dit istället:tummenupp (mår lite halvkass idag, blir hemma imorgon också för att vila bort febern, och på måndag äre skoldag+teoriprov. Och på tisdag så väntar en uppkörning för B-kort:tummenupp :yoparty )

Har du fått feber sen vi talades vid:confused:

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck