Spamtråd M+S

Var bara mig det var fel på :näsblod

Läcker var den :tummenupp
Du verkar ha smak, så det kanske finns hopp om en läcker S80 ändå :tungan

:D Nja jag har tappat hoppet på att om man överhuvudtaget orkar jobba sig på den. Är inte lika motiverad nu som för 10 år sen... Huuh! 10 år sen! Vad gammal jag känner mig nu...:jisses
Har bara hojtänk i skallen nuförtiden. En helt ny värld som öppnat sig och som är så mycket intressantare!:yoparty
Klarade MC-teorin nu förra veckan så bara uppkörningen kvar nu..! Vilket iofs är inte så "bara"....

:D Nja jag har tappat hoppet på att om man överhuvudtaget orkar jobba sig på den. Är inte lika motiverad nu som för 10 år sen... Huuh! 10 år sen! Vad gammal jag känner mig nu...:jisses
Har bara hojtänk i skallen nuförtiden. En helt ny värld som öppnat sig och som är så mycket intressantare!:yoparty
Klarade MC-teorin nu förra veckan så bara uppkörningen kvar nu..! Vilket iofs är inte så "bara"....

Helt rätt! :D
Uppkörningen tyckte jag var det lätta, jobbigare att komma ihåg en massa teori som känns så självklart när man väl är i trafiken.

Helt rätt! :D
Uppkörningen tyckte jag var det lätta, jobbigare att komma ihåg en massa teori som känns så självklart när man väl är i trafiken.

Kan nog bara vara så att jag har dåliga erfarenheter då jag för 5 år sen fick för mig ganska så på hösten att jag skulle ta MC-kort fort som fan innan vintern kom och övningskörde typ3-4 ggr och sen körde upp på en lånad gammal hoj från -76 tror jag den var... Hursomhelst var jag så dåligt förberedd att jag la hojjen 2 ggr, ena vid garage-vändningarna (tror det var i högersväng)samma på kon-banan när man skulle svänga längst upp... :gnissla
Nich gut! Uppkörningsgubben tyckte jag skulle komma tebax till våren igen efter jag tränat upp balansen men då hann intresset rinna ut i sanden tyvärr.

Ibland gör jag impulsiva grejer som detta och även om jag vet att jag kommer vara långt bättre förberedd denna gången så sitter det långt bak i skallen att man en gång misslyckats.... Men men. Denna gången SKA det gå!!

http://www.e24.se/lifestyle/klacksparkar/artikel_984453.e24 Skall man skänka en krona eller två till dom? :hihi
Inga dåliga summor de kräver. :)

Den senaste i raden av branscher som kräver ekonomiskt stöd är porrbranschen. Hustler med Larry Flynt i spetsen och Girls Gone Wilds Joe Francis vill ha 5 miljarder dollar, alltså drygt 38 miljarder kronor, till stöd för porrindustrin.

Det är ju sketakul att köra när det är snö! :)
Nej :mad:
http://www.e24.se/lifestyle/klacksparkar/artikel_984453.e24 Skall man skänka en krona eller två till dom? :hihi
Inga dåliga summor de kräver. :)

Den senaste i raden av branscher som kräver ekonomiskt stöd är porrbranschen. Hustler med Larry Flynt i spetsen och Girls Gone Wilds Joe Francis vill ha 5 miljarder dollar, alltså drygt 38 miljarder kronor, till stöd för porrindustrin.
Nej :mad:

Oj, hojdämparna är ju värda mer än bilen:tummenupp
Sen e det ju skönt att han har både insprutning och tre förknasar på med:D

Hmm.. En kompis funderar på att köpa en cbr från 91. Första reggningen i sverige 2006 och då som en mc-skrot (bikepoint) som ägare. Har gått 3300 mil (på 18 år?) men ser bra ut. Pris för detta 25.500 spänn.

Inte köpa eller..?

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck