Spamtråd M+S

Majskolv är gott:yoparty

Du äter väl inte båda!?? En av dem är min!! :mad:
Eller ja, jag betalade ju så båda är ju mina.. Typiskt dig, leva på andra! Det är sånna som dig som skapar hat i ICA-butiken! Du är precis som en tant som inte flyttar på sig!

Du äter väl inte båda!?? En av dem är min!! :mad:
Eller ja, jag betalade ju så båda är ju mina.. Typiskt dig, leva på andra! Det är sånna som dig som skapar hat i ICA-butiken! Du är precis som en tant som inte flyttar på sig!

Undra vem det är som till och med erkännt att han brukar snylta:va :arsele

Btw, betalde du ens mig för finrökat? Nej, det gjorde du inte, därav är min skuld till dig är utraderad. Ok, jag är väl skyldig dig 5 spänn för din majskolv som jag just nu sitter och äter på.

Last edited:
Vintern ær allt bra fin men nær kørabstinensen kryper på så suger vintern.. VILL HA VÆRME Å BAR ASFALT.....:huvet

Jag vill med ha sommar! Jag var inte alls nöjd när jag vakna och såg termometern på -12
Nu är hojen nästan klar & körsuget är på max och så är de 3-4mån till man kan ut och köra.. :(

Jag vill med ha sommar! Jag var inte alls nöjd när jag vakna och såg termometern på -12
Nu är hojen nästan klar & körsuget är på max och så är de 3-4mån till man kan ut och köra.. :(

Jag har inte ens börjat än :gnissla

Jag skulle meka nu under julledigheten när jag var ledig och hade hela dagarna på mig :gnissla

Last edited:
7+ och regn? :D

Jon as

Finns inget dåligt väder, bara för kallt väder! ;)
Regn gör mig inget :näsblod

Jag har inte ens börjat än :gnissla

Jag skulle meka nu under julledigheten när jag var ledig och hade hela dagarna på mig :gnissla

Lång tid kvar så det är väl lugnt? :) Eller är det mycket som skall göras?

Edit:
Dessutom är det väl skönt att ha lite och pilla med. Jag blev lite deppig när jag insåg att jag snart var klar och att det är iaf 3månader till innan våren kommer.

Last edited:
Finns inget dåligt väder, bara för kallt väder! ;)
Regn gör mig inget :näsblod

Lång tid kvar så det är väl lugnt? :) Eller är det mycket som skall göras?

Edit:
Dessutom är det väl skönt att ha lite och pilla med. Jag blev lite deppig när jag insåg att jag snart var klar och att det är iaf 3månader till innan våren kommer.

Deppa inte finns sækert nåt å gøra på den... Typ pilla dit en cylinder till.:D

Gärna det, alltid kul att pilla lite och tjöta skit. :)
Hojta till när du skall greja!

Kan du justera ventiler å synka gasare så har jag oxå arbete till dig...:tummenupp

Last edited:
Deppa inte finns sækert nåt å gøra på den... Typ pilla dit en cylinder till.:D

Ni är bara avundsjuka :kulspruta
De blir minus detta! :fakta

Kan du justera ventiler å synka gasare så har jag oxå arbete till dig...:tummenupp

Haha, naa sånt kan jag inte. Bara enklare mek. :)
Men har sett att de finns en mek-skola i bild & film-forumet... Kolla om de kan göra en film-guide om hur man justerar ventiler och synkar förgasare :tungan

Ni är bara avundsjuka :kulspruta
De blir minus detta! :fakta

Haha, naa sånt kan jag inte. Bara enklare mek. :)
Men har sett att de finns en mek-skola i bild & film-forumet... Kolla om de kan göra en film-guide om hur man justerar ventiler och synkar förgasare :tungan

du får gärna pilla på min oxå!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck