Spamtråd M+S

Haha.. Jasså, ni gaddar ihop er? Försökte mest klura ur om man skulle klara det själv eller om man ska bjuda över en kompis på kaffe/öl :D

Edit: Gick upp nu. Samma sak varje gång man får några dagar extra ledigt. :näsblod

För nån bärs kan jag kila över torget och hjälpa dig.:tummenupp

Nu åker jag snart till Norge och där har de bara massa konstiga bokstäver så jag passar på att önska alla ett GOTT NYTT ÅR !! :cpparty

Själv får jag nog bara grått nytt hår som vanligt :mad:

Ring mig på 0708-135273 om du behöver hjälp

Ska göra det :tummenupp

Ingen som är sugen på ett oanvänt framdrev till en minimoto 14E med 7 kuggar (original 6) Bara att komma och hämta i så fall..

Hojen är såld till den lokala pizzabagaren, men lilla verktygssatsen och lite smågrejer blev kvar.

Vem får för sig att försöka ta hastighetsrekord med en Paddan-båt idag?
Bilden är lite dålig för jag fick zooma som fan.

Den lokale Paddanbåts-tjuven fattaruväl. Nu får du passa dig, om han får nys om att du har honom på bild kanske han letar upp dig och klår upp dig :kryckor

Den lokale Paddanbåts-tjuven fattaruväl. Nu får du passa dig, om han får nys om att du har honom på bild kanske han letar upp dig och klår upp dig :kryckor

Shit pomfritt!!:död

Ska göra det :tummenupp

Ingen som är sugen på ett oanvänt framdrev till en minimoto 14E med 7 kuggar (original 6) Bara att komma och hämta i så fall..

Hojen är såld till den lokala pizzabagaren, men lilla verktygssatsen och lite smågrejer blev kvar.

Vi kan byta det mot att jag hjälper dig upp med hojen i lägenheten.

Last edited:
spam!

Fifan, vaknade strax efter 17 idag:näsblod Lär inte bli mycket till sova inatt:gnissla :huvet

Blir nog ut i garaget och fixa minimoton:tungan :yoparty

spam!

Fifan, vaknade strax efter 17 idag:näsblod Lär inte bli mycket till sova inatt:gnissla :huvet

Blir nog ut i garaget och fixa minimoton:tungan :yoparty

hehe härligt, samma här tur att de är fest imorgon så man kan nollställa räknevärket innanför pannan och somna (däcka) innan 24 och komma i rätt dygnsrytm igen:D

hehe härligt, samma här tur att de är fest imorgon så man kan nollställa räknevärket innanför pannan och somna (däcka) innan 24 och komma i rätt dygnsrytm igen:D

Vafals! Däcka innan 00:00, 010109???:va

Kan meddela att jag glömde att pilla med minimoton när jag var i garaget:gnissla Blev lite pill med kamerafäste på stora moppen istället:tummenupp :yoparty Men nu inser jag att man inte kommer att se så mycket igenom det tonade kåpglaset:huvet

JA fifan! Fest!:yoparty Det blir jag och massa andr.... ehh.. jag och Krillan ska käka lite gott och röka varsin cigarr :näsblod

:) :tummenupp :yoparty

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back