Spamtråd M+S

Har tryckt i mig senapssill, köttbullar, prinskorv och rödbetssallad. Nu är man mer uppblåst än vad Hindenburg någonsin var. :fart
 
Last edited:
Aidet! du missade bara mastodon! Slayer var bara trötta.. och amon amarth´s vikinga metal var mer rolig än bra! så julmust och en sväng på stan verkar vara en bra plan.

JoJoman- har du redann vart på ett beryktat julbord?!

gonatt
 
Ännu en meningslös lördagskväll i tråkiga Oslocity.... tristare stad får man ju leta efter.

Dessutom kallar dem huvudstaden för en jävla by.. :3freak:


Kan tänkas att jag längtar lite hem nu också... :(
 
Idag när jag vaknade märkte jag att jag plötsligt blivit 90år och att mina inälvor verkar bestämt sig för att flytta. Har inte varit fräck, kan inte tänka på annat än fet mat heller. :pangihuve
 
jahupp, då var de söndag igen då, vilket betyder att måndag är alldeles på tok för nära.... :SUCKS
 
Aidet! du missade bara mastodon! Slayer var bara trötta.. och amon amarth´s vikinga metal var mer rolig än bra! så julmust och en sväng på stan verkar vara en bra plan.

JoJoman- har du redann vart på ett beryktat julbord?!

gonatt

Det gör ju att det känns lite bättre allafall. :)

Blev rättså sent igår så jag gick precis upp nu. Sleten som ett helvete. Och möte kl 8.00 imorgon.. Känns bra.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top