Spamtråd M+S

Drivkrafter

.....olympiaden i Tokyo 1964 och släggkastningsfinalen var i full gång.

Förste kastare var sovjeten Ivan. Han svingade och svingade och släggan
landade 3m över det gällande världsrekordet. Alla journalister samlades
runt Ivan och undrade: 'Hur kommer det sig att du som är från Sovjet är så
grym på slägga?' Ivan svarade: 'Min far var släggkastare, min farfar var
släggkastare och jag har fått lära mig från barnsben att i Sovjet ställer
vi upp på nationen genom att bli en bra idrottsman.'

Andre man in i ringen var Bob från USA. Han svingade och svingade och
släggan landade 4m över det gällande världsrekordet. Alla journalister
samlades runt Bob och undrade: 'Hur kommer det sig att du som är från USA
är så grym på slägga?' Bob svarade: 'Min far var släggkastare, min farfar
var släggkastare och jag har fått lära mig från barnsben att i USA gäller
det att ta chansen innan någon annan tar den och satsa på sig själv.'

Siste man in i ringen var Rune från Sverige. Han svingade och svingade och
släggan landade 8m över det gällande världsrekordet. Alla journalister
samlades runt Rune och undrade: 'Hur kommer det sig att du som är från
Sverige är så grym på slägga?' Rune svarade: 'Min far var kommunalarbetare,
min farfar var kommunalarbetare och jag har fått lära mig från barnsben att
får du ett verktyg i händerna så släng det åt helvete!'

:hihi
 
Det är kallt här... :(

Jag tror jag ska klippa mig idag :) vet dock inte hur... kanske kort? :gnissla ne jag vettifan....

Nu har jag iallafall fått ett eget rum :) NICE nu kan jag göra vad jag vill på kvällarna, nätterna och mornarna, Perfekt :tummenupp:
 
Nu har jag iallafall fått ett eget rum :) NICE nu kan jag göra vad jag vill på kvällarna, nätterna och mornarna, Perfekt :tummenupp:[/QUOTE]

Jag fick eget rum när jag va 5 år:-)
 
vi byggde legorobotar i skolan för ett par veckor sen. jag blev som barn på nytt:D fan va skoj de va:banana
 
Jag ar äntligen fått en bra kalender. Den är fylld med LEGO bitar.:tummenupp

ÅÅÅh åh åhh, en sån vill ja ha :hoppa

Jag har en, du har ingen. Who´s da man?

JaG äR FEmm åÅR och HetEr JoJJOman I blaNd Lecker JaG MeD LeGo :tomtejävelskap

Och plötsligt kom jag att tänka på barnprogramet "Joelbitar" som gick när en annan va ung. Sjukt dåligt program dock:arsele
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top