Spamtråd M+S

:confused:
Camel_Egypt.jpg


Har sjävl ridit kamel ut till pyramiderna i Ghiza...

Det måste ha varit en dromedar.

Kameler finns bara i Asien.
 
Wohooo Fredag & AW :hoppa

:öl:fyllisar:sjuk:fart

Jag tror de kallas dromedarer. :mattias

För övrigt gäller detta i Egypten: Ät inget som inte kokats. Ät inget som egyptsierna själva äter. Ta inte i deras pengar om du inte kan sprita händerna efteråt. Ge fan i glassen.

Men det spelar ingen roll, man kommer bli magsjuk ändå.. :lol


Jag klara mig utan att bli magsjuk! :tungan
Ja spritade händer och mage rätt ofta dock, jättebra :)
 
Last edited:
En 3,5 kilos kebab från utby och en kall mariestad till det :drool

Nu har jag gett jojomans inlägg dålig feedback, hur länge har man kunnat göra detta? Jag är ju inte här så ofta nu för tiden :gnissla
 
Last edited:
Gonatt på er dårfinkar och dönickar! kan sätta en hunka på att jag kommer må bättre än styret imorgon hehe. Men en annan ska ju jobba så annars hade det vart dött lopp tror jag!
:rock
 
en kvällskebab på kebaberiet är mums. Kännr ja konmer må som en prins imorgon. lite resorb oxå så. :-)


SKÅL

Maaaiden - the prophecy


imorgin birl de nbo lite kross om man får låna sig lite!!

\,,/


Jäkla vakter på excet btw. Dom vääägrade släppa in mig. Föst.
sen kom ja in å va ja råkka då :-)
Dck var ju bara medebergvkar då. ja tappa bott resten :S

Fan vad du stavar dåligt människa :hihi :fyllisar
 
En uteliggare befanns sig i vårt tork skåp,,nu på Lördags morgon kl 8,:mad: han ville tydligen värma sig,,sa han iaf,,hur f__ kom han in, för han hade ingen nyckel,,:va
 
Vad håller Superbike på med? Skulle köpa oljefilter och möts av en låst och nersläckt lokal, trots att det klart och tydligt står "Lördag: 10-14" på skylten. Fan vad grinig jag blir på sånt.
 
Vad håller Superbike på med? Skulle köpa oljefilter och möts av en låst och nersläckt lokal, trots att det klart och tydligt står "Lördag: 10-14" på skylten. Fan vad grinig jag blir på sånt.

Har faktiskt varit där 4 gånger nu under sommaren.
Tre första gångerna var det stängt.... ( Trotts öppet :gnissla )
Sist var jag och lasse76 där och då var det öppet. :tummenupp
Då var dom trevliga och frågade om vi ville hal hjälp i alla fall, men jag måste hålla med att det känns lite oseriös. :rolleyes:

Jon as
 
Godmorgon! Vaknade för 50 minuter sen :gnissla :huvet

Fan jag missar alltid när det kommer en ny spamtråd, även om jag vet om det. Sitter och undrar varför det inte är någon som är aktiv i spamtråden(alltså varför jag inte får någon "prenumeration") sen upptäcker jag att det finns en ny :näsblod
 
Vad grymt kul det är med cross!! :)
Kommer nog ha redig träningsvärk imorgon bara.. Värker å har sig redan nu
 
Last edited:
jag röstanr för alkolås på datorenr!

nu ska jag sova !! gonatrt!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top