Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Ingen som vill öla ikväll??
har ni gått och blivit gamla och trista mens jag vart borta??
har ni gått och blivit gamla och trista mens jag vart borta??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för en trevlig kväll. Bra musik på stället, lite udda folk. Idol-foto på Paser:
Han får säga uttrycket själv som han kom med när han såg bilden..
Ingen som vill öla ikväll??
har ni gått och blivit gamla och trista mens jag vart borta??![]()


haha, grattisGick in i sovrummet nyss och skulle hämta mobilen.
Till min förvåning ser jag att min klockradio är BORTA!!![]()
Efter ett noga utfört detektivliknande spaningsarbete kan jag konstatera att kabeln som kommer upp från kortändan av sängen och vidare in under huvudkudden...tillhör just den klockradio som har sin tilltänkta plats ovanpå nattduksbordet!![]()
Tror jag var lite trött i morse när Bosse ringde![]()
![]()
![]()
Gick in i sovrummet nyss och skulle hämta mobilen.
Till min förvåning ser jag att min klockradio är BORTA!!![]()
Efter ett noga utfört detektivliknande spaningsarbete kan jag konstatera att kabeln som kommer upp från kortändan av sängen och vidare in under huvudkudden...tillhör just den klockradio som har sin tilltänkta plats ovanpå nattduksbordet!![]()
Tror jag var lite trött i morse när Bosse ringde![]()
![]()
![]()
haha, grattis
Fortfarande ingen som vill gå ut? Herregud vad torrt här är.... kom igen nu, vad hände med alla party råttorna??
Ett jävla vänster att hitta i den stan
Kiropraktor-jäklen förbjuder mig att köra minimoto imorgon, hur trist är inte det på en skala.![]()
Men nästa söndag, då får det bli dags igen.
Hemm från OsloEtt jävla vänster att hitta i den stan
![]()
visst blirman förbannad. först får man betala för å få tjöta. sen förbjuder som en att göra roliga saker. förjävligt är det
Var det kul då?! Va Rünno med?![]()
![]()
Med en diskmaskin slutar du aldrig att legoooood morning! nåt är fel idag! jag som brukar va hemsk på morgon väckte min kombo med ett leende på läpparna, ställde mig och diskade det första jag gjorde, och är fortf pigg och glad.... :förvirrad
goooood morning! nåt är fel idag! jag som brukar va hemsk på morgon väckte min kombo med ett leende på läpparna, ställde mig och diskade det första jag gjorde, och är fortf pigg och glad.... :förvirrad
nu blire IKEA för nåra timmar.. vår hallspegel bestämde sig i veckan för att den va trött & less på att hänga på vår vägg, så den hoppade ner![]()

Var och käkade på Sibylla idag och framför mig står det 2 knattar i 8års åldern ung. När dom fått sin mat så skall en av dom ta dricka. Då börjar han med lite lingonsaft gå vidare till äpplejuicen, Sprite, Cola light och toppar med vanlig Cola.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |