Spamtråd M+S

Yeehaa! :hoppa

Jag kan se mitt skrivbord igen!
Fifan va gött det är att bli av med en massa pappersjobb! :yoparty
 
Man missar att kolla spamtråden en halv dag så får man sitta och bläddra bland sidorna.

Snart månadsmöte på jobbet. Guuud vad spännande. Undra om dom säger: Johan, du ska få en ny assistent. Typ det kommer dom aldrig att säga.
Man får vad glad så länge man hade en.

Nu är det snart hemgång och då ska jag dundra "Hishulta-Börje" på max volym på sterran i bilen.
 
Äntligen, ÄntLigEN, ÄNTLIGEN är jag färdig med det som jag jobbat med hela veckan och som skulle vara klart idag, trodde aldrig att det skulle gå :banana :cpparty

Nu blev jag sugen på öl :öl

Jag vill passa på att tacka Volbeat, Taikida, 3 Doors Down och Linkin Park för ett otroligt bra stöd och sällskap den här veckan :blombukett
 
Last edited:
Äntligen, ÄntLigEN, ÄNTLIGEN är jag färdig med det som jag jobbat med hela veckan och som skulle vara klart idag, trodde aldrig att det skulle gå :banana :cpparty

applause.gif
 
Skulle fan ha tagit en före bild på mitt skrivbord, helt sjukt va mycket jag har fått gjort idag :)

Nu längtar jag hem till spriten! :fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top