Spamtråd M+S

Vek själ efter en hård kväll ;) ?
det va en lååååång dag igår! vi började helgen med jobb 12-20 på fredag, därefter utgång.... sov till 13 på lördagen, och sen va det bara upp käka och börja göra sig iordning inför kvällen igen... :3freak:

Så först förfest hos oss på lördagen till kl 00. och sen iväg till Podium, där vi spenderat varje helg den senaste månaden :rolleyes: festar där till kl 03.00 och sen åker vi hem med de svenska bartendrarna och efterfestar hos oss... till kl 11 söndag morgon! :gnissla:

ponera att jag fick till det med en bartender... men somnar :huvet: och vaknar inte förrsen kl är 17.15 på eftermiddagen!!!!!

Herregud vilken helg, jag kommer bli gammal i förtid om vi ska hålla på så här!

Det är svårare att gå ut med brudar med, för dem ska va så himla snygga jämt. Slampigt funkar inte här :gnissla: så nu har jag inga kläder som matchar standarden som de andra har... Dem ville slänga mina mekarbrallor :jisses:

Kom hem från Sovjet igår kväll och är helt fantastiskt förkyld nu. Att de har en viss förkärlek till köer där borta är tydligt.

Fick med mig en flarra ryssvodka och en highland park som man kanske får korka upp ikväll i rent medicinskt syfte..

EXTAS!!!!

1 Mars då jävlar :yoparty
judaspriest.jpg

Judas Priest spelar på scandinavium!!
Förband, Megadeath och Testament!

Jävlar :yoparty :hoppa :yoparty

Last edited:
Vad ar jag för betong i väggarna?

Någon som vet vad de kan vara för betong i mina väggar,. Dom äter betongborr och är helt stenhårda. Yttersta 2cm är mjukt men sen jävlar tar de fullständigt stopp. :huvet

Tips på bra krigsfilmer motages tacksamt!

jag har nyligen tittat på Band of Brothers, Saving Private Ryan, Ike: Countdown to D-Day och Full metal jacket.

Helst filmer om andra världskriget :)

Tips på bra krigsfilmer motages tacksamt!

jag har nyligen tittat på Band of Brothers, Saving Private Ryan, Ike: Countdown to D-Day och Full metal jacket.

Helst filmer om andra världskriget :)

"på västfronten intet nytt"
"döden på larvfötter"
"Järnkorset"

är dem för gamla? Mmmm... klassiker:yoparty

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...