Spamtråd M+S

e de bara vi tjejer som har problem med att en bomb exploderar i garderoben så fort vi ska göra nåt speciellt?? :va
 
En Fårrd Mondeo Titanium kombi tuuuurbodiesel :yoparty

Hoppas den håller ihop bättre än focusen jag nu lämnar in :gnissla

Inte privatbil utan tjänstebil, skulle nog inte köpa ford privat, inte ny bil överhuvudtaget.


Har en 3år gammal och den har funkat skitbra, 2,2d motorn.
Enda grejjen är dom skålade sätena som inte ger min fetröv komfort över huvudtaget. Valde kylda säten och det var guld!
En dieselbox och den går som tåget!
 
Jomen, man kan ju inte bli en sådandäringa vanlig H-are lixom :tungan


Huvudet på spiken, som belöning får du...
Haha, nä, det är klart;)




Jaha, det är hon... :näsblod

De första tre e ok, sen måste man ha lite uppehåll, och sen suger det att komma tillbaka, och sen kommer man antagligen sakna skiten.

Dumt å dryga ut det med ett basår tycker jag... :tuttar
Skönt man bara ska gå tre år då :hihi
 
Last edited:
Skönt man bara ska gå tre år då :hihi

Jag hade en tjej i min klass, hon tyckte inte att hon behövde lära sig de tråkiga ämnena för hon skulle bli konsult. Sånna sitter ju bara på kaféer och driver projekt mha mobiltelefoner och sin filofax.:näsblod

Hon gifte sig rikt istället.
 
Dumt å dryga ut det med ett basår tycker jag... :tuttar
Så är det, men det visste jag inte för 7 år sedan när jag började gymnasiet :gnissla
Jag hade en tjej i min klass, hon tyckte inte att hon behövde lära sig de tråkiga ämnena för hon skulle bli konsult. Sånna sitter ju bara på kaféer och driver projekt mha mobiltelefoner och sin filofax.:näsblod

Hon gifte sig rikt istället.

:rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top