Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
Det ringde en söt chey och berättade detta för mig, men jag kände aldrig behovet av att ringa upp och fråga vem det var ty jag känner ju ingen somales

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det ringde en söt chey och berättade detta för mig, men jag kände aldrig behovet av att ringa upp och fråga vem det var ty jag känner ju ingen somales

Det ringde en söt chey och berättade detta för mig, men jag kände aldrig behovet av att ringa upp och fråga vem det var ty jag känner ju ingen somales![]()
Oja, tror du jag har chans på henne?Nä då e de bättre å ringa den söta cheyen istället...

Oja, tror du jag har chans på henne?![]()
Jag tänker inte ge dig numret, inte efter ditt raggtjuveri på VasastanJag kan ringa å fråga henne om du vill;-)?
Jag tänker inte ge dig numret, inte efter ditt raggtjuveri på Vasastan![]()
Klart jag har!Haha...nä du får ringa henne själv...Jag tror du har chans![]()
vilken?![]()
Farväl prövotid![]()
har ni sett hur det blixtrar till i himlen på 2 ställen samtidigt med jämna mellanrum å samma plats hela tiden!
tackarGrattis!
har ni sett hur det blixtrar till i himlen på 2 ställen samtidigt med jämna mellanrum å samma plats hela tiden!

Man vet aldrig när det råkar hända igen.Nu har jag varit och tränat, 2 pass. Det var första gången på över ett halvår så hoppas det känns ordentligt imorgonMan vet aldrig när det råkar hända igen.
tackar
ja de har jag sett. varför blir de så?
de lyser ju upp hela himlen.

Kul när folk fortsätter att skriva i trådar som dem för ett litet tagsedan "fördömde"![]()
![]()

|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |