Spamtråd M+S

Någon som vet hur man kan få bort metallukt ur en metallburk? har varit små luftgevärskott i... Kan man hälla i salt eller te?:confused:

Prova med diskmedel och salt och skrubba ordentligt. Sen kan du lägga i nått som luktar gott nån dag, sen funkar det nog.

Vad ska du ha den till?

Regn fram till 12 och sen uppehåll enligt SMHI. Men det kan säkert bli tvärtom så säkra som SMHI är :tungan

Det kommer bli drivis enl abborfenan jag spådde i.

Har du tillgång till internet så skulle man ju kunna titta in på smhi´s hemsida.

Håll tjäften munk-jävel, jag ska gå hem till dig nu och dricka bärs som du bjuder på.

Såg på teve och dom visar regn. Får väl pippa hela lördagen istället.:gnissla

Jag befinner mig som sagt på Tjörn just nu och skall göra det fram till slutet på Maj nångång, framtida helger är jag absolut upp för lite guidning av diverse Maxi i Götebrogs området med omnejd. :mattias Call me :mattias

Närmaste maxi är i kungälv. 300 spänn med taxi kanske.

Fått på nya Maxxi-däcket nu. Lika svettigt och svordomsfullt som vanligt att få på fälgen igen. Tycks aldrig få nån bra rutin på det där..

Har lovat brorsan att ställa upp och tjöra hoj på en svensexa nu. Härligt att det pisseregnar. Känns helt fel att ta på sig regnkläder och ge sig av hemifrån. Sånt gör man ju bara inte :gnissla

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti