Spamtråd M+S

Fan va gött :yoparty

Den vägen kan ju knappast bli sämre!
Hoppas bara att inga kurvor tas bort :)

Efter detta kanske tom Styret vill köra där :tungan

Nej, sämre kan den väl bara bli om de rätar ut den, men jag hoppas ju på att den blir jämnare. Dock kan jag hålla med Pacman om att det är kul att den är lite ojämn med gupp.
Men de där lappningarna de gjort överallt samt tjälskador och hålor kan de ta bort för det käkar packboxar och är obekväma!

Fan va kul det är att köra hoj:yoparty Idag körde jag och Krillan till Hored och fikade på Seatons kulle. Sen ville inte Krillan köra runt Tolken så vi drog till Skene och åt pommes och glass:tummenupp På vägen hem började det regna. Det regnade i 5 mil. Min SH-tröja har aldrig varit så tung. Sen har jag fått erfara nakcdelen!1 med vattentäta stövlar, vattnet blir ju kvar INNE i stöveln:näsblod

Men det var kul ändå, och efter klädbyte och en kopp te så var vi fitta igen:yoparty

Fan va kul det är att köra hoj:yoparty Idag körde jag och Krillan till Hored och fikade på Seatons kulle. Sen ville inte Krillan köra runt Tolken så vi drog till Skene och åt pommes och glass:tummenupp På vägen hem började det regna. Det regnade i 5 mil. Min SH-tröja har aldrig varit så tung. Sen har jag fått erfara nakcdelen!1 med vattentäta stövlar, vattnet blir ju kvar INNE i stöveln:näsblod

Men det var kul ändå, och efter klädbyte och en kopp te så var vi fitta igen:yoparty

Sen skulle jag ta mig en kvällstur men då började de regna:huvet

Fitta kan man ju läsa på olika sätt:-)

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...