Spamtråd M+S

Vart tog regnet vägen? här var ju klass2 varning.

Igår var det stora rubriker om ovädret, idag är de borta :va

Menar du att smhi möjligen hade fel? :skrämd
Näää, omöjligt ju :rolleyes:

Jahopp, då va man ensam i Norge då, mina rumskompisar har åkt hem/på semester, och jag är ensam kvar.
Iof jätte skönt att slippa dem ett tag, men nu längtar jag hem nått fruktansvärt :(

Kan WCX börja planera in sin hallowenfest snart så jag kan ta ledigt, så jag verkligen, verkligen får ledigt....

Idag blire på me sprillans nya Battlax 003 racing :D Kanske man kan børja gasa lite i svængarna utan att de sladdar :yoparty

Nu äre lunch!
Äntligen är halva dagen förbi, snart är det väl öldrickardags igen :öl

Tydligen har Vicks halstabletter en laxerande effekt om man äter för mycket :näsblod

Äntligen hemma efter en lång arbetsfredag :)

Nu ska jag äta en pizza och dricka några kalla öl...... aldeles ensam :(

Norge suger verkligen :sugerkuk:

Idag är det lördag :) och jag är fortfarande ensam :(

det är nästan så jag funderar på att gå med min jobbarkompis ut ikväll, men han bor 25 min bort medd tåget, skitlångt ju, speciellt om man inte hittar :gnissla

det är nästan så jag funderar på att gå med min jobbarkompis ut ikväll, men han bor 25 min bort medd tåget, skitlångt ju, speciellt om man inte hittar :gnissla

EDIT: Inser nu att du inte är i Norge så sak samma.

EDIT 2: Eller det kanske du visst är? Isf undrar jag vad dom andra tjejerna i huset gör, lek med dom?

Last edited:

Njut av lugnet i lägenheten... förra veckan var du ju tokig på att dom andra tjejerna var hemma... Gå ut på stan en sväng, köp en tidning och sätt dig på nåt fik och bara gotta dig lite.

Det är inte världens ände att vara lite för sig själv en stund. Du kommer att spy galla över kombo-livet tillräckligt många gånger ändå. :)

Själv njuter jag av en stunds stillhet här hemma då LF är ute och forskar i ämnet svetsar... Verkar som traversen i garagetaket äntligen ska få sina stödben.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8