Spamtråd M+S

tack för att ni satt ett leende på mina läppar grabbar :P
men f*n ta er för att ni fick mig att skratta, de gör sjuuuukt ont!!! :D

hmm e de okej att känna sig nervös och näst intill smått rädd inför att läkarna imorron ska typ skruva och karva i min ryggrad...?:gnissla

tack för att ni satt ett leende på mina läppar grabbar :P
men f*n ta er för att ni fick mig att skratta, de gör sjuuuukt ont!!! :D

hmm e de okej att känna sig nervös och näst intill smått rädd inför att läkarna imorron ska typ skruva och karva i min ryggrad...?:gnissla

sök på youtube efter Jeff Dunham om du orkar skratta mera

eller titta in lisa lampanelli http://www.youtube.com/watch?v=-oFcworbrOE

Last edited:
Nu har jag legat och vridit mig i sängen ett bra tag i jakt på en god natts sömn, men det verkar som att värmen sätter en käpp i hjulet idag. 2.5h kvar tills dess att klockan ringer och det är dags att vakna... Det komme bli en bra dag på jobbet :rolleyes:

Nu har jag legat och vridit mig i sängen ett bra tag i jakt på en god natts sömn, men det verkar som att värmen sätter en käpp i hjulet idag. 2.5h kvar tills dess att klockan ringer och det är dags att vakna... Det komme bli en bra dag på jobbet :rolleyes:

been there done that:)

första dan på nya jobbet blev så:näsblod första intrycket är väl inte så viktigt va?:va

Det finns inga poliser ute i Kungsbacka 01:30 en måndagnatt:tummenupp Det går ju hur bra som helst att ta "fel" hoj till polarna för att kolla på film:gnissla

Jaja, jag har gasat bort lite av abstinensen nu i alla fall, det blev hela 7 km!:)

Nu ska jag leta upp något att äta:tummenupp

:Ädith!: fan, detta blir ju näs-tan såm en sånnadäringans blåg, de e ju nästan pinn-samt

Last edited:
Varmt idag igen! Gott att hålla sig inne och fixa med tvätten :tummenupp

Sen så kommer hojen förhoppningsvis hem från sevice hel och då blir åkaobadaoätakakorodrickakaffeobaraslappa :)

Det finns inga poliser ute i Kungsbacka 01:30 en måndagnatt:tummenupp Det går ju hur bra som helst att ta "fel" hoj till polarna för att kolla på film:gnissla

Jaja, jag har gasat bort lite av abstinensen nu i alla fall, det blev hela 7 km!:)

Nu ska jag leta upp något att äta:tummenupp

:Ädith!: fan, detta blir ju näs-tan såm en sånnadäringans blåg, de e ju nästan pinn-samt

Men ingen verkar läsa den:hihi

Är den på service hos den vanliga firman eller...? :rolleyes:

Japp.
Skulle nyss gå o hämta den men då börja det ösregna :va Kändes väldigt onödigt men det verkar klarna upp nu igen!

Går inte att logga in på FB just nu så det är väl lika bra att tassa ner och hämta henne nu :)

Last edited:
Varmt idag igen! Gott att hålla sig inne och fixa med tvätten :tummenupp

Sen så kommer hojen förhoppningsvis hem från sevice hel och då blir åkaobadaoätakakorodrickakaffeobaraslappa :)

Passa dig för lösa delar!! Efter min service så satt vänster kåpa lös och låsmuttrarna till bakhjulet dinglade fritt mitt på bulten :huvet

Pin-Lock klarar inte:
Ett väldigt varmt och mycket svettigt huvud efter att Kalle spelat en benhård senknäckartennismatch. Iofs så handlar det ju inte om imma, utan svarare om ösregn inne i hjälmen ;)

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna