Spamtråd M+S

Eller så kan jag dricka några riktiga för honom...

Tror jag gör det. Känner mig frikostig idag när ja ska ut på stan och allt.:)

Åfan, ut på stan och dricka fin-öl. Trodde bara det var grevar och baroner som hade råd med sånt nuförtiden. Ta några skarpöl för mig med är du hyvens.:pannkyss

Öl ska helst drickas på lördagar eftersom ingen söndag är komplett utan bakissöndagsångesten.

OM det blir nån ny färd på Säveån eller nått annat där vi ska åka på flytetyg så har jag redan införskaffat mig en.:tummenupp

Edit: Bus-Bo kan få åka med mig. Hårdrocksbåt:yoparty

Bifogat

• DSC00200[1].JPG
    DSC00200[1].JPG
    43.7 KB · Visningar: 31
Last edited:

Va? :va :rolleyes:

Nu ska jag ut i garaget och meka frambroms. Att man inte har något bättre för sig en lördakväll:huvet :gnissla :) Saknar ett sexpack öl just nu:) Som Blomman säger, "öl och skruvmejslar går bra ihop" :gnissla

Last edited:
Gaaah va sjukt trött man kan vara på en söndag :confused: Kan nästan tro att man va vaken halva natten och va tvungen att kliva upp toktidigt för att åka på jobbet :gnissla Tur att man slapp köra iaf, hade förmodligen hamnat i Kungsbacka eller nåt annat skoj :D

Gomorron på er förresten :)

Jag har tråååååååååkigt! Va tusan e de för mening att va på jobbet när de ändå inte finns nåt att göra :confused: :va Iofs kan de bero på att jag låter dom andra göra allting idag! :tummenupp Verkar funka finfint :D

Jahopp, nån som har nå skoj på gång idag?

Här är alltid rena nöjesfältet:tummenupp ... tråkigt nog är det lite blött på nöjesfältet men det löser la sig!

Ingen som är sugen på att spela lite attityds-streetbasket med mig ute i hooden?

\m/

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...