Spamtråd M+S

vad heter restaurangen som ligger nere vid svenska mässan? alltså på botten våning på ett av tornen

Flytta aldrig till högsbohöjd!
4v boende & ett uppkapat lås förra veckan och idag snodde nån mitt kapell. Vad är det för tattarjävlar som inte kan köpa ett eget på biltema för 200kr. :mad

Det är ju långt till Biltema från högsbo.:gnissla
Man måste ju stjäla en cykel för att ta sig dit.

Säffle är en fin stad.
När man kommer in till centrum har man en bro framför sig att köra över, sen är man på väg utanför säffle igen...

Men det finns många pizzerior med lunchpizza+dricka för 45:- och det är bra.
Går utmärkt att klippa sig i stan också, och "Fist quality Hötel" har stor kapacitet i ismaskinen, så att man kan fylla soptunnan med is i brist på kylskåp i rummen.

Bra frukostbuffé!

Eller som det satt en dekal på mitt gamla omklädningsskåp som en vänlig själ satt dit:
"Det ska fan till att bli kåt i Säffle"

Jag stannade i f-ing Åmål en gång under en tåår norrut och frågade de lokala ungdomsbrottslingarna på tôrget om det fanns ngn Makkedonk i f-ing Åmål.
- Nä, den finns i Säffle. Fick jag till svar
- Jaha, är den inne i Bün då eller? Frågade jag.
- Den ä under broah
- Jaha, men måste jag svänga av ngnstans då eller är den inne i Säffle.
- Den ä under broah.
- Ser jag den från vägen på väg dit då eller?
- Men :mad: !! Den ä under broah :mad: !!

Jomenvisst, den var faktiskt under en bro innan Säffle.

Jag stannade i f-ing Åmål en gång under en tåår norrut och frågade de lokala ungdomsbrottslingarna på tôrget om det fanns ngn Makkedonk i f-ing Åmål.
- Den ä under broah
- Den ä under broah.

Amen fatta!!!:mad: Hur många broar finns det licksom i Säffle:gnissla

jag kommer inte hem ikväll...om jag känner mej själv...låt oss ta farväl...lalalala :tuttar

- Den ä under broah
- Den ä under broah.

Det är skyltat Makkedonk en lång väg från f-cking åmål och följer man skylten så är det uppenbart att den ligger under broa!
Går ju knappt att missa den tvära avfarten från stora vägen som råkar vara samma avfart som in till säffles industriområde.

Booooooring.........................................:tråkad
måttligt roligt att jobba en lördag kväll då allt bara strular första timmarna, sen har man inget att göra några timmar bara för att det ska börja strula igen..... jag vill gå hem!!!!! :gnissla

Så vad gör alla andra lediga människor en kväll som denna då? :tråkad :tråkad :tråkad :tråkad :tråkad :tråkad :argpådato

Last edited:
Booooooring.........................................:tråkad
måttligt roligt att jobba en lördag kväll då allt bara strular första timmarna, sen har man inget att göra några timmar bara för att det ska börja strula igen..... jag vill gå hem!!!!! :gnissla

Så vad gör alla andra lediga människor en kväll som denna då? :tråkad :tråkad :tråkad :tråkad :tråkad :tråkad :argpådato

Ligger i soffan:yoparty

Öl och stroh rom är gott :tummenupp :gnissla :yoparty
Dy er ghey!!½

Hua, bläh och tvi!

Här sitter jag och funderar på flickor jag inte kan få, flickor jag kan få med inte vill ha, och din mamma. Genast känner jag mig rätt så tråkig, ointressant, och värsta av allt, alldaglig. Nu vill jag mest avlida för att skona omvärlden från min existens.

Om 24h är det dags att vara på jobbet :hurra

Last edited:
Dy er ghey!!½

Hua, bläh och tvi!

Här sitter jag och funderar på flickor jag inte kan få, flickor jag kan få med inte vill ha, och din mamma. Genast känner jag mig rätt så tråkig, ointressant, och värsta av allt, alldaglig. Nu vill jag mest avlida för att skona omvärlden från min existens.

Om 24h är det dags att vara på jobbet :hurra

Vafan, ta det lugnt. Du jobbar väl av en anlednign? Pengar?

Avlid helst inte, jag tycker ju om dig! :pannkyss
Och du är ju inte alls tråkig och ointressant, inte vad jag har märkt iallafall.
Ring mig om du vill tjöta lite, är vaken nån timma till och har lite tråkigt :) :tummenupp

0708-374312

Sant, sant. De hade dumpat kapellet 45m bort...så jag slapp sno en cykel :tummenupp

Man kan lita på puckona på Högsbo, även om de får tag på nått användbart så fattar dom inte det utan dumpar sakerna lite längre bort.

jag kommer inte hem ikväll...om jag känner mej själv...låt oss ta farväl...lalalala :tuttar
Hö hö hö bortamatch änna??

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma