det var TUNGT att gå upp idag...
Men nu är jag på plats iaf!
jobba hemma är bättre

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det var TUNGT att gå upp idag...
Men nu är jag på plats iaf!

överät med grönsaker !!

jobba hemma är bättre![]()


Pinky has now arrived at work!
Hurray, hurray...hurraaaay.
Solen strålar och himlen är blå. Trots att jag jobbar så känns det ändå som sommar på nytt.
Brevbäraren.![]()
![]()

oh, crap!
Jag trodde mina pensionärer till grannar var ute på sin syjunta nu och att det således skulle vara lugnt att springa ut med soporna enbart iklädd trosor...
En arm om brösten, den andra höll ett stadigt grepp om soppåsen - tassade ut i trappen, slänger soporna i sopnedkastet och ska tassa tillbaka in. Vem kommer då?
Brevbäraren.![]()
![]()
Han/hon var kanske lycklig resten av dagen
När jag delade post så var höjdpunkterna där jag visste att det låg katter utanför som jag kunde gosa med en stund. Kom aldrig ut nån kille i bara kalsonger![]()
Haha, akta dig för honom, jag har hört att det kan komma oväntade konsekvenser när han är inblandad.

Bla bla bla...
Jag vill köra motorcykeljag skulle till och med väldigt gärna bara åka med
![]()

oh, crap!
Jag trodde mina pensionärer till grannar var ute på sin syjunta nu och att det således skulle vara lugnt att springa ut med soporna enbart iklädd trosor...
Har du haft en bra natt eller varför är du så glad?![]()
. Vaknade dock av solen och det gör mig glad, dessutom verkar min hosta vara som bortblåst :jätteglad.
?
Vilken tid brukar du slänga soporna![]()
Njae, jag somnade i min ensamhet runt kl 4 och sov halvbra, en rätt kass natt mao. Vaknade dock av solen och det gör mig glad, dessutom verkar min hosta vara som bortblåst :jätteglad.
Hur var din natt?



Den var skit. Var på kasst humör redan när jag gick och la mig och det har verkligen inte blivit bättre idag
Pysch, det är inte rätt dag att retas
Jag vet var din cykel står![]()
Är det dem där godisbitarna som förstörde din natt?

Det undrar jag med!
Ska vi smyga på na och se om vi kan få se lite naket?

Den var skit. Var på kasst humör redan när jag gick och la mig och det har verkligen inte blivit bättre idag![]()
Ni vet inte vart jag bor!![]()
Vill inte gärna tvätta mattorna i min egen.fan va onödigt, du har ju tvättmaskin hemma!
Jah jah jah, das ist ein und dreißig
snygg avatar förresten![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |