Spamtråd M+S

3118621 Ehhh...grönsakssoppa...ägg, grönsaker, nudlar & jo bönor, fågel, fisk och grönt är bra :yoparty

tro mig, det är bättre än snickers & coola :D

PS: Ngn som har ngt bra tips på ställe att äta ute på ikväll?? Gärna så billigt som möjligt....
Jag vill med äta

Jag svälter här förfan :(

3118621 Ehhh...grönsakssoppa...ägg, grönsaker, nudlar & jo bönor, fågel, fisk och grönt är bra :yoparty

tro mig, det är bättre än snickers & coola :D

PS: Ngn som har ngt bra tips på ställe att äta ute på ikväll?? Gärna så billigt som möjligt....
Vad sägs om att slänga ihop en kyckling sallad ikväll kanske?

med pasta, krutonger, feta ost... ja hela skiten :)
 
Last edited:
3118682 Nada glass, Nada krutong ;) Jag behöver komma i form!!

Hmmm eg skulle jag ha maten klar åt tysken men frågan är om man vill ha käk om man kommer vid midnatt....??
nu säger du undermedvetet att jag är tjock vet du va :mad: ;)

ok vi skippar dem då... men kycklingen och salladen får va kvar eller?
 
3119020 Haha, tror du missade poängen lite där Blomman :).

Jag är för övrigt proppmätt nu. Findus rockar :rolleyes:.
Nu har Pysch lärt mig steka kyckling, koka färsk pasta och riva parmesan ost. Dessutom har jag fått "prata" med hans mamma :va

Godnatt allesammans och sov gott, blomman kryper till sängs allaredan...
 
Nu har Pysch lärt mig steka kyckling, koka färsk pasta och riva parmesan ost. Dessutom har jag fått "prata" med hans mamma :va

Godnatt allesammans och sov gott, blomman kryper till sängs allaredan...

Jag är påväg att följa ditt exempel, dock inte något som har med Pysch att göra.
Men här ska sovas!
 
Nu har Pysch lärt mig steka kyckling, koka färsk pasta och riva parmesan ost. Dessutom har jag fått "prata" med hans mamma :va

Godnatt allesammans och sov gott, blomman kryper till sängs allaredan...

Jag trode inte att DU var en sån fegis!!! :eek:

Blomman vågade inte prata med min mamma i telefon.
:hördu Inte ens i HÖGTALARTELEFON! :D

Men maten var god och nyttig :tummenupp
(Du glömde salladen,ärtorna och citronvattnet)
 
Last edited:
Nu har Pysch lärt mig steka kyckling, koka färsk pasta och riva parmesan ost. Dessutom har jag fått "prata" med hans mamma :va

Godnatt allesammans och sov gott, blomman kryper till sängs allaredan...

haha, gulligt :pannkyss

jag blev ruinerad, gick hem & kräktes sen ngn timma....

får nog leva på fil ett tag till el soppa :mad:
 
Jag slår mig samman med denna sorgliga skala människor som på jobbet tillbringar sin tid här i spamtråden. Saknar att ligga i soffan i enbart kalsonger till kl 16 på dagarna :(.

Det var dock ordning och reda på jobbet då jag kom hit i morse, tack Mark :).
 
Jag slår mig samman med denna sorgliga skala människor som på jobbet tillbringar sin tid här i spamtråden. Saknar att ligga i soffan i enbart kalsonger till kl 16 på dagarna :(.

Det var dock ordning och reda på jobbet då jag kom hit i morse, tack Mark :).

byta?
 

Nee du din stackare! Jag läste din "uppsats" i din tråd och det var lite blandade känslor. Ena stunden fnissade jag hejdlöst åt ditt komiska skrivande, andra stunden satt jag mest och led med dig :(.

Hoppas du blir av med skiten för alltid när du nu väl läker ihop igen :pannkyss.
 
Nee du din stackare! Jag läste din "uppsats" i din tråd och det var lite blandade känslor. Ena stunden fnissade jag hejdlöst åt ditt komiska skrivande, andra stunden satt jag mest och led med dig :(.

Hoppas du blir av med skiten för alltid när du nu väl läker ihop igen :pannkyss.

:krama
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top