Robertzon
Tubeless
Pilot road!!![]()
de kostar 1393.... men de kanske håller dubbelt så länge som dunlopet elelr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pilot road!!![]()
ge mig morfiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!! eller ett slag i huvudet! valfritt!
hoohooo
jag behöver tips på vilket däck jag ska handla till pendelhojjen
har hittat på mcdäckonline ett dunlop sportmax 208D för 1067 kr
vill hellst ha ett rätt hårt billigt däck som håller många pendel mil funkar dunlopet till de??![]()
Mmmmm Lapin kulta!
/Martin
mmmm single malt![]()
kul att tipsen hjälpte om ngn vecka kör du skiten ur oss alla![]()
Fan, jag vill också köra.....3074036HELVETE så mör jag är. Kommer inte att kunna gå ur sängen imorgon.
ERF roxxxxkkksss!!!
Go DAMP räjZing GO!!!
HELVETE så mör jag är. Kommer inte att kunna gå ur sängen imorgon.
ERF roxxxxkkksss!!!
Go DAMP räjZing GO!!!
Ett annat synsätt är ju att du drog världens vinstlott och fick köra helt gratis ett rejz och behövde inte ens packa skåpbilenFan, jag vill också köra.....det är så ja nästan lipar här hemma när ja tänker på det....
stod där på falkenberg, 2:a racet för säsongen, utan sponsor, utan team och utan minsta gnutta hopp...
Fan, jag vill också köra.....det är så ja nästan lipar här hemma när ja tänker på det....
stod där på falkenberg, 2:a racet för säsongen, utan sponsor, utan team och utan minsta gnutta hopp...
Solen gassade och det blåste små lätta brisar.
Så va det dags för start och teamen ställde upp... där va min team polare, mitt ex och några andra välbekanta ansikten.
och där står man i gräskanten och tittar på, hör hur klapprandet av alla mc stövlar slår mot marken och snart hörs bara ett härligt muller från alla motorerna.
Där står man på gräset, och kände fan tårarna bränna bakom ögonlocken. fyfan... nått mer sorgligt har jag aldrig varit med om.
Att stå där och titta medan alla andra får göra det mest underbara i livet och man själv inte har en sportslig att få vara med och leka. det gör ont.
När skolan är slut, då jävlar. fyfan, varenda lön kommer gå till startavgifter. men köras ska det fan!!!!!!!!!!!!!!!
Gata suger![]()

En öl till är jag fan värd![]()
Ja jag hade lyckan att födas med två fett klumpar strategiskt inkastade mellan naveln och hakan3074300Ett annat synsätt är ju att du drog världens vinstlott och fick köra helt gratis ett rejz och behövde inte ens packa skåpbilen
Edit: Värsta divan![]()
jag hade minsan fullt schå med att resa tält, styra upp lagning av hojen efter vurpan (inte mer än rätt kanske iof) monterade styrdämpare och bytte system på hojen ensam... men en liten vilsen fröken Ullis svassande i hälarna och inte kunde se skillnad på en fast nyckel och en stjärnmejsel... På lördag ska det ölas...fiiifannnn3074308Fifan va gött!! Jag tar en till jag mä, de e man värd.
då ska ja nog slå till på hela två 33cl och bli dyngrak 
Sanning!Gata suger![]()
Sanning!
Gata är kul.
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |