Spamtråd M+S

Nej man kanske skulle ut och leka på gotlands gokartbana ikväll med motardgrabbarna från Falun man träffa igår.....

de kör iof ktm men det får gå.....

jasså trevligt, är de på gotland med motarderna? eller är du i falun:va jag e :confused:

ja du eftersom jag skrev att jag skulle köra på gotlandsgokartbana så är jag nog på gotland och de också!!!!!..... varför skulle jag va i falun?

Hemskt va ni skriver utan mig.. så här får det inte gå till :6surkart jag ska skaffa mig en handdator så jag alltid kan vara online :rolleyes:

Schupac!!

Helvete va trött jag är på gamla skitbilar. Bytte kylare på helvetesGolphen igår, inga konstigheter. Nu går den varmt som satan och jag var tvungen att köra med full kupévärme och nervevade rutor hela vägen till Trollätta imorse. :mad:

Fläkten kass? Termostaten åt helvete? Jag vet inte, det enda jag gjorde var att byta kyl-element, då ska ju fan inget annat gå paj. :huvet

Sälja röven till banken ännu mer och köpa en nyare bil? "Laga" skiten och invänta nästa bekymmer? Svårt val...

Last edited:
Tråkigt med hjälmen Hållis :(

Själv vill jag ha tag i Ayo - Betongdjungelboken. Är det nån här som har den kanske? :rolleyes:

Ska du ha nåt för besväret kan jag erbjuda en kådis :rodnar

Tråkigt med hjälmen Hållis :(

Själv vill jag ha tag i Ayo - Betongdjungelboken. Är det nån här som har den kanske? :rolleyes:

Ska du ha nåt för besväret kan jag erbjuda en kådis :rodnar
Hjälm :va

Jag har den (helvete heller att jag har, egentligen) låten hemma. Fast nu är jag ju på jobbat... :gnissla

:sissy

nej,, snarare lite godnatt...

Men nu är det godmorgon!

Käkar man på tok för stark mat, så känns det i magen dagen efter... :zpy

kicknuts.gif

Det heter inte för stark mat, det heter välkryddat :)

Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...