Spamtråd M+S

Jag kan bara för er allas vetskap säga att här på Sveriges Ibiza (Gotlnad för er okunniga) skiner solen och det är torrt på vägarna.. undrar om man skall ut och reta polisen lite gjenom att uiila förbi snuthuset :D :yoparty

Ingen som e avis va?

Det värsta är ju att nu denna veckan kommer det massa stockholmare och festar men man får hoppas man överlever iaf.

3050926 Jag kan bara för er allas vetskap säga att här på Sveriges Ibiza (Gotlnad för er okunniga) skiner solen och det är torrt på vägarna.. undrar om man skall ut och reta polisen lite gjenom att uiila förbi snuthuset :D :yoparty

Ingen som e avis va?

Det värsta är ju att nu denna veckan kommer det massa stockholmare och festar men man får hoppas man överlever iaf.
Men ändå sitter han framför datorn :arsele: ;)

min semester slutar imorgon :mad:
14:30 åker jag ner till landsberg i tyskland för att vara med i utvecklingsarbetet/samt gå utblidning för utbildare på fabriken....
på pluss sidan e attt öl e klassat som livsmedel i bajern:tummenupp

Var är partytråden?

Jag är inne på min andra öl o snart ska jag bege mig till förfesten i stan. Vi kommer förmodligen hamna nånstans i stan, på nåt ställe som säljer öl. Vart ska du?

Hur kan man anlägga en allé av bajsluktande träd? Usch! Idag har jag gjort åt 1,5 tank soppa. Känns gött!

Jag skall ju till den däringa kobben på måndag!:) fast med bil...:( se till å hålla himlen molnfri och ölkylarna fulla! Stannar en vecka!

Edit: Ge mig din hoj också!!:D

Jasså ska du hit? Cooolt... Synd att du har bil dock...
Ja du ser du en husa så är det garanterat jag för det finns nog bara en sån här och det är min som jag hade med mig.
Har du tråkigt så hör av dig.

Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...