Spamtråd M+S

3044897 Den vill jag också se!

Läste jag inte i körtråden att du skulle ut o köra nu? :va
Jo men ja fick ju inge svar, och ja hade inte hunnit till halv tio ens, måste reda ut lite saker med farsan först mm, och det kan ta tid... believe me.... :3freak

Vilka vill se Transformers ikväll då? Tar vi 21 bion så kan man ju köra en sväng och sen avsluta vid bion :)

Jo men ja fick ju inge svar, och ja hade inte hunnit till halv tio ens, måste reda ut lite saker med farsan först mm, och det kan ta tid... believe me.... :3freak

Vilka vill se Transformers ikväll då? Tar vi 21 bion så kan man ju köra en sväng och sen avsluta vid bion :)

Låter som en jävligt bra idé :tummenupp

En klassisk lista a la blomman kanske vore på sin plats :)

3044923 Låter som en jävligt bra idé :tummenupp

En klassisk lista a la blomman kanske vore på sin plats :)
Jag visste det, erkän att ni saknar mina listor ibland ;)

Det finns bara 4 biljetter bokade, men är det fler som vill med kan vi säkert boka fler, det va inte jätte upptaget i salongen om man säger så :)

Listan för ikväll 21.30 Transformers på Bergakungen (SF)
1. Blomman
2.
3.
4.

Jag är på!

Listan för ikväll 21.30 Transformers på Bergakungen (SF)
1. Blomman
2.Paser
3.
4.

Hur länge blir du borta? 3 månader vore ju inte fel...
Åker på fredag jag, fast inte dit =)

Hade nog åkt någon annanstans om jag skulle vara borta i 3 månader.
Det bli bara 1 vecka, hade inte skilt så mycket i pris med 2 veckor men jag vill ju inte missa hela den svenska sommaren :) Är den fortfarande helt kass sen får man väl ta en till, eller hyra några bra filmer.

Var ska du?

Poznan, Polen.

Skulle kört hoj ner med damen, men hojen e ju såld, så det blir flyg istället!
Damens släkt bor där, ska tydligen vara en fin stad, och de hade omkring 30grader förra veckan!

Det verkar bli date ikväll :kär:
:hihi :D
:rofl

Med han den där "långe snygge"?

Hade gärna följt med er och "övervakat", men har fullt upp resten av veckan.
Jag fick för övrigt aldrig några transformers när jag var liten, men filmen verkar vara bra gjord, det lilla jag sett av den! :yoparty

Last edited:
Nu fan borde veckans jobb vara avklarat.
Men det kommer säkert nån med uppdrag imorgon bara för att man inte ska sitta och spela dataspel.

3045310 Poznan, Polen.

Damens släkt bor där, ska tydligen vara en fin stad, och de hade omkring 30grader förra veckan!

Med han den där "långe snygge"?

Hade gärna följt med er och "övervakat", men har fullt upp resten av veckan.
Jag fick för övrigt aldrig några transformers när jag var liten, men filmen verkar vara bra gjord, det lilla jag sett av den! :yoparty
Ja nu va det ju av dem på bilden bedömingen gjordes och uteslutande tjejerna så fans det bara en kvar :va

Poznan, Polen.

Jag funderade också på att ta en hojsemester i Polen men efter jag varit där så kom jag fram till att vägarna inte var tillräckligt bra, iaf inte där jag var.

Mmmm... Polen => Zywiec => Törstig. Gôtt! :öl

Nu har mina arbetskamrater skrämt upp mig med vad turkar brukar göra med blonda tjejer så nu ångrar jag att vi inte tog Rhodos i stället... :skrämd

3045353 Jag funderade också på att ta en hojsemester i Polen men efter jag varit där så kom jag fram till att vägarna inte var tillräckligt bra, iaf inte där jag var.

Mmmm... Polen => Zywiec => Törstig. Gôtt! :öl

Nu har mina arbetskamrater skrämt upp mig med vad turkar brukar göra med blonda tjejer så nu ångrar jag att vi inte tog Rhodos i stället... :skrämd
För greker är ju bättre :hihi :D

Angående Pasers och Blommans biodejt:

Såg transformers igår. Riktigt jävla bra måste jag säga. You're in for a treat.

Tycker iaf att de är någorlunda hanterbara. Vi får se, det går säkert skitbra :)

De kan ju inte skilja på Ja och nej!
Hur ska det gå?

Polsk öl ja. Finns många gobitar där.
Züwiec är inte favoriten. Piaz, från Wroclaw, eller Warka Strong är destu bättre.

I Poznan's starka kort är tydligen "Fortuna". Ser fram emot detta möte :D

Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...