Spamtråd M+S

Okej, seriösa svensexetips emottages tacksamt.

Ämnar inte att köra Pippi Långstrump-grej på avenyn med sju lock Sort guld och kräkfylla på Adas.

Än så länge ligger det lite grejer i pajplajn som Team13-gocart, pedikyr/manikyr, laga en mobiltelefon med swiss army knife på max 5 minuter, etc. etc.

Ädit: http://www.gokartpavatten.se/index.html Verkar ju ruggigt fräckt.

Last edited:
Tips!

Endast idag på Lets deal kan du köpa 1 timme biljard + en pizza för 100:- på Biljardpalatset!

7903441.jpg

A man is driving toward home in Northern Arizona when he comes upon a Navajo man hitchiking.
Because the trip has been long and quiet, he stops the car and the Navajo man climbs in.
During their small talk, the Navajo man glances at a brown bag on the front seat between them.

"If you're wondering what's in the bag," offers the man, "it's a bottle of wine. I got it for my wife."

The Navajo man is silent for a while, nods several times and says, "Good trade."

Fräda :banana

Får nog söndagströsta mig med en kall Krusovice :glömdet

Idag köpte jag en PS3 om denna sommaren blir lika bra som förra.:banana

Jag spelade idag, Need for shift, senaste gången jag hade sparat nåt var den 19 december, känns som att jag inte sliter ut det direkt :gnissla

Last edited:
Får nog söndagströsta mig med en kall Krusovice :glömdet

Jag spelade idag, Need for shift, senaste gången jag hade sparat nåt var den 19 december, känns som att jag inte sliter ut det direkt :gnissla

Det är ungefär samma tempo som jag har, dock vill jag säkerställa att jag kan spela när jag vill nu när min PS2 gått sönder.

Vad kan vara orsak att motorn inte når upp till normal arbetstemperatur? :va
Kylfläkten är ej igång och mätaren rör sig lite så den verkar fungera som den skall

Back