Då blir det en kvälls-/eftermiddagstur till Vara med flygplanet. Undrar om man ska bli man idag?
:kryptisk
Den såg finer ut som di säger på slätta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då blir det en kvälls-/eftermiddagstur till Vara med flygplanet. Undrar om man ska bli man idag?
Jag har fimpat en massa gamla ostar på Alelyckans återvinningsanläggning. Även på Sävenäs.Vart åker man och slänger sina gamla hojdäck? Jag var uppe på Kikåstippen igår med massa annat bôs och tänkte samtidigt hiva ett par gamla ostar som legat i källarförrådet alldeles för länge. Tyvärr har de en stor skylt där uppe som säger att de absolut inte tar emot gamla däck eller däck på fälg. Så, vart åker man med skiten istället?![]()
Näe, men att eventuellt ingå äktenskap med en italienska kanske lirar i samma riskzon?Halogen skrev:Ska du hoppa fallsjerm?
Jag har fimpat en massa gamla ostar på Alelyckans återvinningsanläggning. Även på Sävenäs.
När man hoppas falmskärm så har man alltid en reservskärm om nåt skulle skita sig, tänk på det.![]()
Je je, kamremmar och öppna kopplingskåpor, må det bära eller brisera.
Monoposto it is! Nu får hon ta eget kort om hon ska åka båge!Är det inte även monoposto? Var ska du göra av cheyen?
Monoposto it is! Nu får hon ta eget kort om hon ska åka båge!
Fiffan så pôrrig den är!
Bra fråga jag funderar på en sådan här, är det skit att ha?
Bra fråga jag funderar på en sådan här, är det skit att ha?
Nä de där e inte skit att ha...de e en sån att köra skit i...
Å de skulle du behöva en för du har så mkt skit som ändå inte fungerar som du skulle behöva köra till tippen![]()
Fan så hjärntvättad man blir direkt av att kolla Ducce-prylar. Innan har miniblinkers och lösningar a'la Biltema varit good enough. Nu kollar man på Rizoma, Mad Doctor och Oberon-prylar och tycker att ~2000 för en skylthållare är helt OK.
Värdelöst.![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra