Spamtråd M+S

Ni som vill bygga gigantisk snögrotta kan åka ut till Arendal. Vid den stora Volvoparkeringen dumpar de nu lastbilsflak efter lastbilsflak med snö från GBG's gator.....

Någon som har koll på asynkronmotorer? Jag undrar vad Mb står får i det sammanhanget. Håller på och räknar lite och helt plötsligt kom Mb upp från ingenstans. Hilfe!

Äh, jevla idiot man är ibland, är ju belastningens moment :huvet

Last edited:
Hur jelfa svårt ska det vara att uppbringa en skyffeljävel alternativt vanlig enkel spade i denna stan? :mad:

Min bil är inmurad. :näsblod

Någon som ska till Bike i helgen? 30-årsjubileum...

Jepp, det blir nog en tur dit på lördag. :)

Hur jelfa svårt ska det vara att uppbringa en skyffeljävel alternativt vanlig enkel spade i denna stan? :mad:

Min bil är inmurad. :näsblod

Jag köpte en på Jula idag för 99kr. Praktisk som fan, fick skotta fram en plats ingen annan ville stå på nyss. :)

Jepp, det blir nog en tur dit på lördag. :)

Jag köpte en på Jula idag för 99kr. Praktisk som fan, fick skotta fram en plats ingen annan ville stå på nyss. :)
Så jäkla bökigt att ta sig till Jula utan den insnöade bilen bara... :rolleyes:

Får gå en sväng till Järnia på Olskrokstorget imorgon, det känns som en solid arrrbetaraffär och har säkert på hyllan.

Så jäkla bökigt att ta sig till Jula utan den insnöade bilen bara... :rolleyes:

Får gå en sväng till Järnia på Olskrokstorget imorgon, det känns som en solid arrrbetaraffär och har säkert på hyllan.

Synd jag inte visste det tidgare, har varit och klättrat på Domen så kunde ju svängt förbi olskroken och hjälpt dig skottat fram bilen. :näsblod

Testa eld!

Jag kan nästan sätta en peng på att dom flesta snöskyfflar är slut.

Dom som vi köper skyfflar av kör dygnet runt i fabriken för tillfället och vi har lyckats få tag i 600 st som kommer nästa vecka...som skall fördelas på 16 butiker..och alla restorder som ligger.

Den som fixar fram en leverantör (ingen kinaskit) som har snöslungar kvar får en kram.

Jag kan nästan sätta en peng på att dom flesta snöskyfflar är slut.

Dom som vi köper skyfflar av kör dygnet runt i fabriken för tillfället och vi har lyckats få tag i 600 st som kommer nästa vecka...som skall fördelas på 16 butiker..och alla restorder som ligger.

Den som fixar fram en leverantör (ingen kinaskit) som har snöslungar kvar får en kram.

I Skottland finns det nog :banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...