Spamtråd M+S

Det hade vart nåt! :tummenupp

Har du nåt i Munkebäcksmorådet/Kaggeledstorget för en rimlig summa så är jag intresserad... :tungan

Iofs, när jag bodde i Kortedala och hade garage stod bilen ändå oftare på P-platsen än inne pga evinnerlig lathet. :jäs

Tyvärr kan inte hjälpa dig där, bor i Eriksberg.
Kolla om Ernst Rosén AB har något garage i närheten. Jag hyrde av dem när jag bodde i Lunden.

Mvh
Andreas

It´s alive! :)

Bara lacka tank och slänga på blinkers som är kvar nu.

Vad gör förresten den gula lampan uppe i mitten? Stödlampa eller "varvvarnare"? Har den med stödet att göra verkar den vara pajj.

Bifogat

• DSC01913_sh.JPG
    DSC01913_sh.JPG
    108.2 KB · Visningar: 43
Tyvärr kan inte hjälpa dig där, bor i Eriksberg.
Kolla om Ernst Rosén AB har något garage i närheten. Jag hyrde av dem när jag bodde i Lunden.

Mvh
Andreas
Får checka det. :tummenupp

Har garageplats (iom jobbet) på Eriksberg också, det är finemang!

It´s alive! :)

Bara lacka tank och slänga på blinkers som är kvar nu.

Vad gör förresten den gula lampan uppe i mitten? Stödlampa eller "varvvarnare"? Har den med stödet att göra verkar den vara pajj.
Kerümt! Bestämt dig om det blir double sourcing eller försäljning? Inte för att jag ska tjöpa, men ändå. :)

Är förövrigt 99,5cm säker på att det är en shiftlight/varvvanare.

:köffe

Last edited:
Kerümt! Bestämt dig om det blir double sourcing eller försäljning? Inte för att jag ska tjöpa, men ändå. :)

Är förövrigt 99,5cm säker på att det är en shiftlight/varvvanare.

:köffe

Njaa, det har jag inte helt bestämt än. Får väl se hur Fiaten är att tjöra först.. Och min gamla bettan har jag liksom växt ihop med så den skulle ta emot att sälja :)

Tyckte också shiftlight lät mest rimligt, men en kompis har en CBR (visserligen från sen bronsålder) och den har en stödlampa på samma ställe.

Njaa, det har jag inte helt bestämt än. Får väl se hur Fiaten är att tjöra först.. Och min gamla bettan har jag liksom växt ihop med så den skulle ta emot att sälja :)

Tyckte också shiftlight lät mest rimligt, men en kompis har en CBR (visserligen från sen bronsålder) och den har en stödlampa på samma ställe.

Jag är rätt säker på att det är en shiftlight, men bara 91,68% säker :tungan

Du kanske måste var kulturell, gå i egenstickade tröjor och gilla damer som inte rakar sig under armarna.
Att ägande av palestinasjal och en förkärlek till billigt rödtjut är ett måste glömde dom nog skriva i annonsen.

Usch vilka fördomar :gnissla

Haha, trodde sånna bara fanns på film :lol

"Based on a true story" :)

Last edited:
Back